Hoe kom ik aan betalings/rente/dividendopgaves inzake Dexia

Hoe kom ik aan betalings/rente/dividendopgaves inzake Dexia

Berichtdoor bond64 » wo 10 okt 2007 14:25

Inzake Dexia heb ik van Leaseproces, die de zaak voor mij en mijn ex behartigd, een schrijven ontvangen met daarbij een vragenformulier met het verzoek alle gegevens betreffende inkomens, betaalde rentes, ontvangen dividenden, belastingaangiften etc. over de loopperiode bij Dexia in te vullen en met kopieën van de benodigde aangiften/aanslagen terug te sturen. Helaas beschik ik niet over de nodige informatie/papieren, omdat alles inzake Dexia na mijn scheiding in 2001 via mijn ex is gegaan (belastingaangiftes etc.)
Hoe kom ik aan deze gegevens nu mijn ex onbereikbaar is???
bond64
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo 5 okt 2005 21:11
Woonplaats: leiderdorp

Berichtdoor Janny » wo 10 okt 2007 16:06

Hoe kom ik aan?

nou als mij die vraag gesteld wordt, pak ik mijn bankafschrijvingen en controleer ze, wat daarop voor mutaties gedaan zijn.
U schrijft alles opgestuurd naar leaseproces! doet u dat dan zonder daareerst copieen van te maken of het origineel in je eigen archief op te slaan.?
ik snap gewoon niet dat jullie alle papierwerk afdoen als was het afval. en vervolgens je gaat afvragen hoe je het moet aanpakken.

Sorry dat ik daar verbaast over ben, maar die hele dexia zaak is toch belangrijk genoeg om constant op vinkentouw te zitten en er direct bij te zijn als er iets gebeurt.
Als je wat wilt moet je je spulletjes voor elkaar hebben en een dossier aanleggen, om alles bijeen te houden.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor bond64 » wo 10 okt 2007 17:16

Janny schreef:Hoe kom ik aan?

ik snap gewoon niet dat jullie alle papierwerk afdoen als was het afval. en vervolgens je gaat afvragen hoe je het moet aanpakken.

Sorry dat ik daar verbaast over ben, maar die hele dexia zaak is toch belangrijk genoeg om constant op vinkentouw te zitten en er direct bij te zijn als er iets gebeurt.
Janny

Hoi Janny

Bedankt voor je reactie maar hier kan ik niets mee, ik vraag om hulp niet om commentaar op handelen. Voor alle duidelijkheid, als je een scheiding meemaakt en de band met de ex is ernstig gebrouilleerd ben je dus afhankelijk van DEXIA in dit geval. Na ettelijke verzoeken om ook mij (als partij toch?) info toe te zenden werdt ik even zo vaak terugverwezen naar mijn ex. Hij is het eerste aanspreekpunt voor DEXIA en dat blijft zo.

Ze geven dus NIETS aan informatie behalve aan mijn ex en die is spoorloos...ook fam. enz zoekt hem. Hij heeft gewoon alle info, en god mag weten waar het nu is. Vind jij het dan verbazingwekkend als er hier om informatie wordt gevraagd? Door iemand die zijn best wil gaan doen de zaak dan maar alleen in werking te stellen maar niet geholpen wordt door DEXIA en uit wanhoop hier aanklopt? Met je vooringenomenheid sla je de plank volledig mis.

Mensen die me willen helpen informeren zal ik zeer dankbaar zijn, ik zie momenteel, door het gebrek aan wat voor info hieromtrent dan ook, door de bomen het bos even niet meer.
bond64
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo 5 okt 2005 21:11
Woonplaats: leiderdorp

Berichtdoor Janny » wo 10 okt 2007 21:07

Ik ben niet vooringenomen, echter ik probeer nuchter te kijken hoe iets in elkaar steekt.Met emoties los je het probleem niet op. Dat geld evengoed voor mezelf.
Maar nu ik enige gegevens van je krijg, zou ik kunnen adviseren om in samenwerking met een advocaat de gegevens via de rechter op te vragen. Dexia is, mijns inziens, en naar ik meen is dat ook eerder gebeurt, verplicht om inzage in je eigen dossier te geven.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor bond64 » wo 10 okt 2007 23:07

Janny schreef:Ik ben niet vooringenomen, echter ik probeer nuchter te kijken hoe iets in elkaar steekt.Met emoties los je het probleem niet op. Dat geld evengoed voor mezelf.
Maar nu ik enige gegevens van je krijg, zou ik kunnen adviseren om in samenwerking met een advocaat de gegevens via de rechter op te vragen. Dexia is, mijns inziens, en naar ik meen is dat ook eerder gebeurt, verplicht om inzage in je eigen dossier te geven.
Janny


Beste Janny


Vind nu nog steeds dat je vooringenomen reageerde met opmerkingen als:

"ik snap gewoon niet dat jullie alle papierwerk afdoen als was het afval. en vervolgens je gaat afvragen hoe je het moet aanpakken. óf U schrijft alles opgestuurd naar leaseproces! doet u dat dan zonder daareerst copieen van te maken of het origineel in je eigen archief op te slaan.? "

Je ging gemakshalve ervan uit dat het dan wel een rommeltje zou zijn nietwaar? Terwijl de realiteit anders ligt. Dé post die ik heb is netjes geordend en waar nodig voor verzending gekopieerd, alleen de ontbrekende stukken/bewijzen/afschriften zoals gemeld die heb ik dus simpelweg niet( zoals gemeld) omdat ex man hoofdlessee was en dit in zijn bezit hád maar nu spoorloos is. Hierdoor ben ik genoodzaakt alle ontbrekende stukken via derden te regelen.

Nu klaar ermee, Leaseproces is erg druk momenteel vandaar dat ik dus hier mijn vragen heb gesteld. Hopelijk volgen er nog meer tips, in ieder geval alvast bedankt voor de jouwe.
bond64
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo 5 okt 2005 21:11
Woonplaats: leiderdorp

Berichtdoor Janny » do 11 okt 2007 8:59

Mevr Bondt

Vind wat u vinden wilt,
Als u op deze toon reageert, op goed bedoelde, in uw ogen bevooroordeelde, opmerkingen zal ik me van verder commentaar onthouden. Mijn commentaar was gebaseerd op de door u verstrekte informatie.
Voor mij was u een van de vele gedupeerden, die 5 'a 6 jaar lang hebben zitten wachten en nu na de opt-out ineens alles moeten afwerken..
Mijn excuses voor de in uw ogen onterechte opmerkingen. Ik wens u alle sterkte bij uw verdere tocht.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor bond64 » do 11 okt 2007 11:21

Janny schreef:Mevr Bondt

Vind wat u vinden wilt,
Als u op deze toon reageert, op goed bedoelde, in uw ogen bevooroordeelde, opmerkingen zal ik me van verder commentaar onthouden. Mijn commentaar was gebaseerd op de door u verstrekte informatie.
Voor mij was u een van de vele gedupeerden, die 5 'a 6 jaar lang hebben zitten wachten en nu na de opt-out ineens alles moeten afwerken..
Mijn excuses voor de in uw ogen onterechte opmerkingen. Ik wens u alle sterkte bij uw verdere tocht.
Janny


Lezen wat er staat is soms lastig hé? De info dat ex alle paperassen had en spoorloos is stond gewoon in de 1e mail hoor. Wordt het je nu wél duidelijk dat je reactie nergens op sloeg ? Je geeft zelf al aan dat je( ongevraagd) commentaar geeft terwijl er om hulp gevraagd wordt. Wees niet gekwetst als je er eens naast zit en je krijgt er een reactie op, en oordeel voortaan niet zo snel daarmee is voor mij de kous af. Bedankt voor de sterkte, kunnen we goed gebruiken.

Mensen, ondertussen ben ik ook met Leaseproces en VDZ aan de gang, hebben jullie nog tips in deze hoor ik ze graag!
bond64
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo 5 okt 2005 21:11
Woonplaats: leiderdorp


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron