Uitspraak weer aangehouden

Uitspraak weer aangehouden

Berichtdoor vanenteren » zo 30 maart 2008 16:03

Beste Piet,

Afgelopen woesdag 26-03-2008 werd vonnis bepaald dacht ik maar nee hoor onze zaak werd weer voor de zoveelste keer aangehouden tot opgemelde zittingsdatum van 07-05-2008. Afgelopen vrijdag uitspraak Hoge Raad prima in ons voordeel eindelijk,maar ja nog niet voor ons wij als Eegaleasers zijn al vanaf begin 2004 bezig, contracten zijn door ons beiden al in 2003 vernietigd wat er toch met onze class action aan de hand is informeer ik bij de advokaat maandag (bonnier)
vanenteren
 
Berichten: 8
Geregistreerd: za 29 okt 2005 1:53
Woonplaats: Zwolle

Re: Uitspraak weer aangehouden

Berichtdoor henk geluk » zo 30 maart 2008 22:00

vanenteren schreef:Beste Piet,

Afgelopen woesdag 26-03-2008 werd vonnis bepaald dacht ik maar nee hoor onze zaak werd weer voor de zoveelste keer aangehouden tot opgemelde zittingsdatum van 07-05-2008. Afgelopen vrijdag uitspraak Hoge Raad prima in ons voordeel eindelijk,maar ja nog niet voor ons wij als Eegaleasers zijn al vanaf begin 2004 bezig, contracten zijn door ons beiden al in 2003 vernietigd wat er toch met onze class action aan de hand is informeer ik bij de advokaat maandag (bonnier)



zie email naar u verzonden

gr

henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor willem » ma 31 maart 2008 8:04

Hallo Henk Geluk,
Ook wij zitten in het Bonnier Eega clubje en verwonderen ons ook over het steeds maar weer aanhouden van de zaak en verzoeken om aanvullende informatie.
Het lijkt allemaal zo duidelijk, zeker na de uitspraak van de hoge raad.
Als jij meer info hebt over wat en hoe ben ik daar benieuwd naar.....

Groeten,
Willem
willem
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr 28 okt 2005 19:27

Berichtdoor henk geluk » wo 2 apr 2008 0:13

willem schreef:Hallo Henk Geluk,
Ook wij zitten in het Bonnier Eega clubje en verwonderen ons ook over het steeds maar weer aanhouden van de zaak en verzoeken om aanvullende informatie.
Het lijkt allemaal zo duidelijk, zeker na de uitspraak van de hoge raad.
Als jij meer info hebt over wat en hoe ben ik daar benieuwd naar.....

Groeten,
Willem



het is nu wachten op de brief van dexia en/of u ook nog meer contracten heeft die niet onder huurkoop vallen,althans de beruchte 3 jaartermijn overschrijden!! in eerste aanleg hebben wij die nu gewonnen. restschuld was al gewonnen (kwijtgescholden door de rechter) nu dus inleg en rente terug.
alleen langer dan 3 jaar is voor mij op 10 april erop of eronder!
dus niet wat we samen binnen rechte zijn gaan procederen! mijn zaak is hoger beroep!
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten

cron