Leaseproces

Leaseproces

Berichtdoor Chris » za 23 jun 2007 18:12

Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag een brief van Leaseproces over zoals ze het zelf noemen: Tegemoetkoming in verlies bij Legio Lease, Bank Labouchere en Dexia. Ik vind het een heel brutale poging om mij even door hun hun zaken te laten regelen. Invulformulier enzo en zij zullen het wel even van me overnemen. Ik heb nog nooit contact gehad met Leaseproces. Hoe komen die in vredesnaam aan mijn adres?
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor marijn » zo 24 jun 2007 16:19

Voor mij geld hetzelfde geval.
Allereerst ben ik gebeld door leaseproces waarin zij mij wezen op de mogelijkheid van procederen naar aanleiding van de uitspraken van 27 april. De man vertelde mij dat ik bij leaseproces stond ingeschreven. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat dat beslist niet het geval kon zijn. Ik ben zelf aan het procederen via Leaseleed. Hij kon niet verklaren hoe mijn gegevens bij hen terecht zijn gekomen.

Vervolgens dit weekend een brief gekregen met verzoek om bijgaande vragenlijst in te vullen etc.

Ik vind dit een merkwaardige gang van zaken.
Hoe komen ze aan mijn gegevens?

groet,

Marijn
marijn
 

Berichtdoor impact » zo 24 jun 2007 17:06

Misschien is er wel een verkeerde lijst door Dexia aan Leaseproces verstuurd? Kan zo maar, want bij de boevenbank is het een administratieve puinhoop.
impact
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma 18 jun 2007 17:27

Berichtdoor Chris » zo 24 jun 2007 20:24

impact schreef:Misschien is er wel een verkeerde lijst door Dexia aan Leaseproces verstuurd?
Eerlijk gezegd dacht ik ook meteen aan Dexia zelf als de verstrekker van mijn gegevens. Geen ekele andere instantie, behalve die waar ik procedeer en die die me vertegenwoordigt daar, weet hiervan. Je zou bijna zeggen het moet wel van Dexia afkomen.
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor pisnijdig » zo 24 jun 2007 22:29

Ook wij kregen die brief van Leaseproces, wij zijn ook met Leaseleed
aan de slag.
Ik krijg bij deze manier van diensten aanbieden"" als je het zo tenminste moet zien"" weer een rare smaak in mijn mond.
We zijn door het Dexia gedoe toch al getekend voor het leven, of gezegend.
Wij doen nl totaal geen zaken meer met bedrijven die financieële diensten aanbieden. Zeker niet met bedrijven die me telefonisch benaderen b.v. met pensioen voorzieningen, we hebben met ons product''pensioen effect '' toch al een fijn pensioen gat gecreerd. :evil:

Hou vol alles komt goed.

pisnijdig
pisnijdig
 
Berichten: 16
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:09

Berichtdoor mtstorm » ma 25 jun 2007 11:56

Hallo,
Ik heb net een poll aangemaakt over Leaseproces. Ik ben namelijk zeker zeer slecht te spreken oven hun manier van benaderen en zaken doen. Zouden jullie deze poll willen invullen, aangezien ik wil kijken wat jullie ervaring met hun is en of we iets tegen deze mensen kunnen doen. Het illegaal verkrijgen van adresgegeven is een inbreuk op de privacy wet, als dit door Dexia is vertrekt wat mij niet zal verbazen is dit de zoveelste wet die men aan de laars lapt. Leaseproces staat voor de gedupeerden??? Dacht het niet anders werk je niet op deze manier.

Aasgieren is denk ik de juiste benadering van Leaseproces.
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31

zorgen om Leaseproces

Berichtdoor nie » di 27 mei 2008 11:22

Beste forummers
velen van ons zijn aangesloten bij Leaseproces, het moet mij van het hart, dat de berichtgeving van hun kant minimaal is!
een eenvoudig verzoek, zoals " stuur een ontvangstbevestiging per mail als jullie belangrijke post (zoals de jaaroverzichten van de belastingsdienst!!!) van mij ontvangen hebt", daar wordt gewoon niet op gereageerd. Natuurlijk: dat kost allemaal personeel maar daar wordt toch ook voor betaald door de gedupeerden.
Soms ben ik bang dat Leaseproces nog maar door 1 persoon gerund wordt (om kosten te sparen) en dat alleen al daarom de hele zaak nog jaren gaat duren. Voor de wat ouderen onder ons hoeft het dan niet meer ...........
Een vraag: wil Leaseproces (toch zeker bekend met dit forum en met Piet) hier eens op reageren s.v.p.

groeten, Nie
nie
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 7 maart 2006 10:39

Re: zorgen om Leaseproces

Berichtdoor hans2004 » di 27 mei 2008 12:37

nie schreef:Beste forummers
velen van ons zijn aangesloten bij Leaseproces, het moet mij van het hart, dat de berichtgeving van hun kant minimaal is!
een eenvoudig verzoek, zoals " stuur een ontvangstbevestiging per mail als jullie belangrijke post (zoals de jaaroverzichten van de belastingsdienst!!!) van mij ontvangen hebt", daar wordt gewoon niet op gereageerd. Natuurlijk: dat kost allemaal personeel maar daar wordt toch ook voor betaald door de gedupeerden.
Soms ben ik bang dat Leaseproces nog maar door 1 persoon gerund wordt (om kosten te sparen) en dat alleen al daarom de hele zaak nog jaren gaat duren. Voor de wat ouderen onder ons hoeft het dan niet meer ...........
Een vraag: wil Leaseproces (toch zeker bekend met dit forum en met Piet) hier eens op reageren s.v.p.

groeten, Nie


Hans2004, kan je een reden geven waarom je bovenstaande topic enkel en alleen maar quote waardoor er alleen maar een zuivere kopie van het bericht wordt geplaatst zonder er ook maar iets aan toe te voegen.
Het lijkt ons niet de bedoeling om op deze wijze enkel en alleen berichten te plaatsen die een zuivere kopie zijn van al geplaatste berichten zonder een bijgeplaatste toelichting.

forummaster
hans2004
 

Leaseproces

Berichtdoor Arietje » wo 28 mei 2008 18:10

Als je twijfelt over de oprechtheid van Leaseproces ga dan met hun in contact. Zij alleen kunnen u het juiste antwoord geven. Alles wat je meer doet is in het voordeel van Dexia. Stop met dit soort berichten.
Arietje
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo 21 sep 2005 20:33
Woonplaats: `s-hertogenbosch

Berichtdoor nie » do 29 mei 2008 8:31

Beste Arietje, geloof me, het laatste wat ik zou willen is Dexia een voordeel bezorgen. Als klant van Leaseprocres wil ik gewoon als klant behandeld worden, dus met het normale burgermansfatsoen. Een klein berichtje dat je post is aangekomen bijvoorbeeld
daarnaast is het voor iedereen in de strijd tegen Dexia van belang dat er vaart gemaakt moet worden met de afhandeling. Alleen als elke zaak en ook zoveel mogelijk zaken door Dexia verloren worden, is er kans op een snelle (zeg tussen nu en 2 jaar) afwikkeling, en dat is in ieders belang
Ik twijfel dus niet aan de oprechtheid van Leaseproces, maar wel aan de kwaliteit van hun communicatie naar hun klanten toe en aan hun tempo, en ik vind dat ik dat best mag ventileren zonder Dexia daarmee een voordeel te willen bezorgen,

groet Nie
nie
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 7 maart 2006 10:39

Beste Nie.

Berichtdoor amosfantasia » za 31 mei 2008 20:04

Er wordt al aangegeven ,dat men het hier niet moet plaatsen .Bel Leaseproces zelf op (dat wordt hierboven )ook aangegeven .Denkelijk is dit een persoonlijke zaak tussen U en Leaseproces .
Ik vind ze oppietoppie.Geen last van traagheid of iets dergelijks .Ik vind Leaseproces geweldig!Ga zo door hoor mensen van Leaseproces!


Voor iedereen duurt dat knokken veel te lang .
Maar..we gaan door!Groetjes,Amosfantasia
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor peterm » ma 2 jun 2008 22:11

Ik bezie het maar zo:
Aan leaseproces heb ik eenmalig bedrag betaald voor behandeling inclusief evt. hoger beroep. Bij gunstige uitspraak komt daarop een "cure" tarief.

Ik weet vrijwel zeker dat collega´s in de advocatuur andere tarievenstelsels hanteren (op internet zie je wel eens bedragen tussen 200 a 300 euro per uur) en het parool daar is dus "uurtje/factuurtje"!

Ik snap dus een verschil in aanpak. Dat dit dus in contacturen gaat zitten kan ik mij goed voorstellen. Dat ik communicatief bij leaseproces misschien meer zou willen....alles heeft zijn prijs en daar heb ik een keus in gemaakt. Bovendien kun je het -trage- verloop van processen bij de zittende magistratuur (rechtbanken c.a.) niet aan leaseproces toerekenen toch?

Nu de kern:

Alles overwegend (en zeker op basis van gunstige uitspraken, waar ik vaak herkenbare namen van -leaseproces- vertegenwoordigers zie) kom ik tot de conclusie dat mijn belang in deze bij leaseproces in goede handen is. En daar gaat het m.i. om!

Vertrouwen is een groot goed (inmiddels sinds 2002 door schade en schande bij dexia wijs geworden) ; ik/we hebben dat vertrouwen in leaseproces en dat hangt niet af van véél contact, wel van goéd contact.

groet,
Peter
peterm
 
Berichten: 19
Geregistreerd: ma 21 jan 2008 23:25

Berichtdoor bucks007 » di 3 jun 2008 15:45

de kracht zit hem in de kwaliteit van het contact en niet in de kwantiteit, ik ben client van Leaseproces, hoor relatief ook weinig van hen, heb inmiddels wel een hoeveelheid belasting formulieren geretouneerd, maar het belangrijkste na jaren zo tussen 2001 en 2006 gestalkt en bedreigd en geintimideerd te zijn door Dexia, hoor ik daar bijna niets meer van, en is hun toon ook totaal veranderd, eerst was hun idee pakken wat we pakken kunnen, dat hebben ze omgezet in de schade zo beperkt mogelijk te houden, beide methode's zijn wat mij betreft verwerpelijk, heb nu de filosofie, de wettelijke rente is geduldig en maak mijn geen zorgen dat ik ooit nog iets aan hun zou moeten betalen en ik heb hier stapels accept giro's waarin allerlei toonaarden werd gedwongen te betalen,

Welnu mede dankzij leseproces en Pal heb ik er een steeds beter gevoel over gekregen, de vijand is nog steeds niet compleet verslagen maar het begint aardig er naar uit te zien
bucks007
 
Berichten: 25
Geregistreerd: ma 4 sep 2006 18:19

Leaseproces :Geweldig!

Berichtdoor amosfantasia » wo 4 jun 2008 7:59

Eerst had ik een advocaat .Inderdaad 200 Euro pu .
De rekeningen rolde mijn brievenbus binnen .Hele hoge kosten en GEEN resultaten .
Dat is 3 jaar gaande geweest .
Zelfs de tel .gesprekken moest ik betalen .Dat gaat per minuut .Ik was het spuugzat en ben overgestapt naar Leaseproces .

Ik moet zeggen...van mij een dikke PLUS voor hen .

Onder het Dexia gebeuren kom ik niet voor 100% uit,maar het boekt voor mij meer poditieve resultaten ,dan die hele ADVOCAAT!

Ga ook kontakt opnemen ofdat zij wat aan die Woekerpolissen doen .
Een dikke Plus voor Leaseproces .Ga zo door !Groet,Amos
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron