Hoorzitting

Hoorzitting

Berichtdoor Chris » za 14 jun 2008 20:09

Vraagje. Als er sprake is van een hoorzitting, hoort het Juristenkantoor dan met je te overleggen of je dat wil, of kunnen die zelfstandig beslissen dat we geen hoorzitting hoeven? Omdat zij namens jou optreden zeg maar. Lijkt me toch dat die het gewoon met je moeten bespreken. Weet iemand daar iets meer over?
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Re: Hoorzitting

Berichtdoor irenemars » di 17 jun 2008 9:04

Chris schreef:Vraagje. Als er sprake is van een hoorzitting, hoort het Juristenkantoor dan met je te overleggen of je dat wil, of kunnen die zelfstandig beslissen dat we geen hoorzitting hoeven? Omdat zij namens jou optreden zeg maar. Lijkt me toch dat die het gewoon met je moeten bespreken. Weet iemand daar iets meer over?


Hoi Chris,

Wij zijn pas naar de hoorzitting geweest, en geloof me het heeft echt veel nut om wel te gaan. Ten eerste om je hart eens te luchten. Om eens de mensen te zien van Dexia. Maar het was ook erg pijnlijk om te zien hoe nonchalant hoe de vertegenwoordiger van Dexia met de pen zit te spelen terwijl jij al je leed, emoties en je hele hebben en houden op tafel moet gooien. Maar ik wil onze advocaat niet afkraken, en misschien mag hij ook niets zeggen maar naar mijn gevoel heb ik meer gedaan dan onze advocaat. En ik denk dat de rechter toch meer waardeerd dan dat je niet wil komen. Dat je het de moeite niet waard vind om te komen, dat dit je zaak niet ten goede komt.
Lees maar eens het laatste verslag van Piet van de hoorzittingen. Daar geeft hij aan dat de advocaten soms te zacht zijn voor Dexia. Naar mijn gevoel hadden ze meer kunnen doen,

Wij waren blij dat we eindelijk een kans hadden om te zeggen wat op ons hart lag. Het heeft ons wel weer vele slapeloze nachten bezorgd. Maar het mooi was dat Dexia al voor de hoorzitting met een aanbod kwam. (wel veel te laag) Maar ik zag dat als een eindelijk toegeven dat ze fout zaten.
Dat we toch niet zo dom waren om in al die leugens te trappen. Want als je daar ziet hoeveel mensen daar op de rij zitten te wachten tot ze aan de beurt zijn voor hun hoorzitting, dan voel je je niet meer zo alleen staan.

Ik wens je s6 en mijn advies om zeker wel te gaan.
irenemars
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo 28 mei 2008 21:48
Woonplaats: Hellendoorn


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron