Aegon blijft proberen om Vliegwiel gedupeerden via slimme trucjes het recht om te procederen te ontnemen.
Alleen via de door Aegon toegestuurde Antwoord coupon kun je het Vliegwielcontract beëindigen.
In deze Antwoordcoupon staat o.a. de tekst
“Aegon en ik hebben na uitvoer van mijn keuze over en weer niets meer van elkaar te vorderen en te verlenen elkaar algehele en finale kwijting met betrekking tot alle vorderingen, welke direct dan wel indirect voortvloeien uit dan wel verband houden met vliegwiel-overeenkomst nr….. “.
Teken je dit dan ben je al je rechten kwijt.
Wil je deze Antwoord coupon niet gebruiken en vraag je aan Aegon om met behoud van alle rechten het contract te beëindigen dan weigert Aegon dit.
Diverse gedupeerden bevestigden dit aan PAL:
Verscheidene malen heb ik Aegon verzocht om het contract te beëindigen. Aegon bleef bij het standpunt dat beëindiging alleen mogelijk is na ontvangst van het antwoordcoupon
Wil je van je contract af maar wel met behoud van alle rechten, dan is stoppen met betalen de enige oplossing.
Aegon is niet aangesloten bij het BKR, dus je hoeft niet bang te zijn voor een BKR registratie.
Teken je toch op de Antwoord coupon dan ben je al je rechten kwijt en kun je dus niet meer procederen en je inleg terugvorderen.
Al eerder heeft PAL gewaarschuwd voor deze minne streken van Aegon, zie het stukje Aegon wil van Vliegwiel contracten af op onze website, hier de link :
http://www.platformaandelenlease.nl/vliegwielaanbod.htm
Groeten,
Piet