Spoed!! Pas op voor meester oplichter Harry Hendrix!!!

Berichtdoor bewijzenteover » vr 15 mei 2009 14:50

Dag herma982,

Ik heb mijn e-mail doorgegeven aan Piet Koremans. Je kunt hem hier om vragen.
Ik heb behoorlijk wat gegevens over Harry Hendrix. :)
Hij weet nog steeds niet van ophouden.
:twisted:
Groeten, Jac
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » ma 1 jun 2009 14:06

Er is weer een faillissement op gang gezet voor meester oplichter Harry Hendrix, hij wordt voor de zoveelste keer Failliet verklaart.

Zie; http://www.curatoren.nl/fo/verslag_fail ... ?id=126105 :?

Hier kan iedereen die door hem is opgelicht een bericht aan de curator sturen.
Het monster geeft zijn slachtoffers zelfs schuldbekentenissen, als hij ze maar in de val kan lokken. En laat zich vervolgens failliet verklaren om de volgende dag weer onder een nieuwe bedrijfsnaam verder te gaan, om nieuwe goedgelovige mensen de afgrond in te helpen :evil:
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » ma 1 jun 2009 14:28

Zie ook; http://www.kvk.nl/regio/limburg/Onderne ... week33.asp


- op 12 mei 2009 inzake (F.09/132) Henricus Michaël Gerardus HENDRIX, woonadr. Jacob van Marisring 92, 5988 KG Helden, KvK Limburg 14113022, geb. Sevenum 24 oktober 1946. Cur: mr. M.M. Gerrits, Postbus 130, 5800 AC Venray, tel. 0478-556677. RC: mr. H.H. Dethmers.

Dit betreft een officiele bekend making bij kamer van koophandel en de staats courant.

Dus de slachtoffers die van hem een schuldbekentinis hebben gekregen zijn weer het haasje!!!!

Dus wordt eindelijk eens wakker, en pas op voor dit mormel. :idea:
bewijzenteover
 

Berichtdoor Piet » di 2 feb 2010 16:17

Het heeft even geduurd, maar ook Tros Opgelicht werd nieuwsgierig naar de verhalen over de handel en wandel van Harry Hendrix.

Vanavond om 21.10 op Ned 1 ruim aandacht voor deze door velen "meester oplichter" genoemd en zijn slachtoffers.

Als je hem tegen komt denk je eerder met de vriendelijke opa uit het stripverhaal Jan, Jans en de kinderen te maken te hebben, dan met een man die voor tonnen heeft weggehaald.

Vanavond toont Opgelicht?! met behulp van verborgen camera makkelijk de man zijn potentiële slachtoffers laat geloven dat hij alles weet van verzekeringen en investeringen. Met een zeer innemende houding en sociaal begrip wint hij het vertrouwen van zijn klanten en lukt het hem ze over te halen om te investeren in zogenaamd nieuwe, maar wel heel aparte producten.

Vanavond om 21.10 uur op Ned. 1.


Bron : http://www.opgelicht.nl/index.php?id=uitzending
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » di 2 feb 2010 20:09

En zo vlak voor de uitzending goed nieuws.
Harry Hendrix is gisteravond weer opgepakt en zit achter de tralies!

Even voor de duidelijkheid, de uitzending van vanavond is afgelopen donderdag opgenomen.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor bewijzenteover » di 2 feb 2010 20:45

Ja zeker Piet.

En nu is hij nog niet uit de cel. :lol:

Er zijn nu bewijzen genoeg tegen hem.

Alle mensen die door Harry Hendrix een vliegwielcontract aangesmeerd hebben gekregen worden verzocht zich direct te melden.

Ze hebben grote kans hun geld terug te vangen. :idea:

Groeten, bewijzenteover.
bewijzenteover
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 24 jan 2010 21:50

Berichtdoor MRIE » wo 3 feb 2010 13:23

Beste Allemaal,

Het is inmiddels alweer 1,5 geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben.
Persoonlijk hebben wij het hoofdstuk "Harrie Hendrix" afgesloten.
Tot gisteravond..

Destijds heb ik Tros Opgelicht een duidelijke, lange mail gestuurd met het verhaal van mijn ouders daarin.
Ik kreeg toen de zaak Harrie Hendrix al eens besproken was in een uitzending, en zij hier dus niet meer verder op in gingen.
Gisteravond kreeg ik een telefoontje van mijn ouders, dat ik gauw op Nederland 1 moest kijken, Harrie was op tv.

De meesteroplichter gaat nog steeds door. Nu weer met een achteruitkijk spiegeltje voor op je computer..
Al die tijd is hij gewoon doorgegaan met het oplichten van mensen die hem vertrouwde. Natuurlijk vertrouwd iedereen hem dacht ik gisteren nog. Hij heeft snel een praatje klaar, komt vertrouwd over, en hij ziet eruit als een knuffelopa.

Ik dacht nog; Haha, is dát die man die mijn leven zuur wilde maken? Die mij hiermee begreigd had?
Afin, hij was dus wél weer op tv.

Piet heeft mijn emailadres doorgegeven aan Tros Opgelicht, en hun hebben contact met mij proberen te zoeken, maar helaas.. nooit geen antwoord meer van mij terug. Dat klopt, mijn email adres heb ik niet meer, en dus kon ik ze ook niet te woord staan. Ze hadden graag gezien dat ik het verhaal van mijn ouders kwam doen. Helaas..

Nu ben ik weer opzoek naar Piet Koremans, maar aangezien ik zijn emailadres dus ook niet meer heb, vraag ik je, Piet, of je mij wil mailen. Zou je mij willen mailen op mariekekoudijs@hotmail.com?
Alvast bedankt.


Vervolg toen Harrie is opgepakt:
Hij heeft in totaal 3 dagen vastgezeten, vanwege oplichting van mijn ouders.
Daarna hebben mijn ouders een brief thuis gekregen van justitie met een datum daarin van de rechtzaak. Ik ben destijds meegeweest, maar toen we daar waren 'waren ze vergeten ons ervan op de hoogte te stellen dat het een andere datum was geworden'. :evil:
Dit tot 2x toe.
Van de uiteindelijke uitspraak hebben wij helaas niets vernomen..

Ik weet dat hij weer is opgepakt. Maar vraag me af voor hoelang.
Ik zou nog steeds graag hiervan op de hoogte blijven, en ik zal weer actief worden op het PAL forum.

Ik wens iedereen succes, en mocht ik wat te horen krijgen van TROS, dan laat ik het meteen weten!!
MRIE
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma 18 aug 2008 17:16

Berichtdoor bewijzenteover » do 4 feb 2010 1:23

Goed zo Mrie,

Jammer dat je zo laat hebt gereageerd. :oops:

Hij zit in de cel en natuurlijk zal hij niet voor eeuwig vast zitten, maar ik volg hem zijn leven lang tot dat hij op 2 meter diepte onder de zoden ligt. :wink:

Laten anderen slachtoffers zich ook a.u.b. zo spoedig mogelijk melden voor het definitief te laat is.

Er bestaat in sommige gevallen nog een kans om de schade te beperken of misschien nog iets terug te vangen.
bewijzenteover
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 24 jan 2010 21:50

Berichtdoor MRIE » do 4 feb 2010 11:38

Inderdaad, erg jammer!

Dit komt ook omdat mijn ouders het afgesloten hebben, en het een plekje hebben gegeven.
Na de uitzending van afgelopen dinsdag 2 februari, is het bij ons allemaal weer actueel geworden.
Ik (en mijn ouders, waarschijnlijk onder mijn naam) blijven actief op het forum, totdat hij inderdaad 2 meter onder de grond ligt.
Bedankt allemaal voor de mailtjes!

Deze keer komt HH nergens meer onderuit. Samen staan we sterk!
MRIE
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma 18 aug 2008 17:16

Berichtdoor bewijzenteover » do 4 feb 2010 16:19

Jazeker Mrie,

Vecht voor je recht! :twisted: Laat je tanden zien.

Het kan niet langer getollereerd worden dat steeds weer nieuwe goedgelovige mensen door Harry Hendrix het slachtoffer worden van zijn vuile praktijken.

Hij wordt verdacht van oplichting, valsheid in geschrifte en witwassen van gelden (van zijn slachtoffers).

Blijf waakzaam!

Want een ding is zeker, hij gaat gelijk verder met nieuwe slachtoffers zoeken zodra hij vrij komt.

Daar ken ik hem inmiddels te goed voor.

Waar blijft de rest van zijn slachtoffers?

Groetjes, bewijzenteover
bewijzenteover
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 24 jan 2010 21:50

Berichtdoor Koelie » ma 8 maart 2010 22:04

Heb heden vernomen dat Harry nog steeds vast zit.

De posting is aangepast i.v.m. een klacht van betrokkenen.
De forummaster
Koelie
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo 28 okt 2009 22:07

Berichtdoor Koelie » di 23 maart 2010 22:38

Beste mede gedupeerde van Dexia

Contracten die door Harrie Hendrix zijn afgesloten, na succesvolle onderhandelingen met Aegon willen wij nu richting Dexia verhaal halen. En daarmee onze belangen bundelen.

Gelieve te reageren eigenaren van alle soorten contracten van Dexia die destijds door Harry Hendrix zijn afgesloten.

Met vriendelijke groet,
Koelie
Koelie
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo 28 okt 2009 22:07

Berichtdoor Piet » do 27 mei 2010 16:51

Het dossier Harry Hendrix is hier te lezen:
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=508
O.a. :
Hendrix is geen onbekende voor de politie. In 2005 wordt hij aangehouden en verhoord op verdenking van oplichting. Na 3 dagen komt hij weer vrij. In de jaren erna gaat Hendrix gewoon door met zijn oplichtingpraktijken. Er zijn op dit moment 20 aangiftes bij de politie Venlo bekend.


Ook is hier de uitzending van 2 februari 2010 terug te zien.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor jll » di 2 nov 2010 20:13

Op 9 juli 2010 is Harry H. veroordeeld tot 2 jaar cel wegens oplichting. Via de link de uitspraak van Rechtbank Roermond:

http://www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=BN3067
jll
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 23 sep 2005 19:22

Vorige

Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron