Waarschuwing spaarloon komt vrij

Waarschuwing spaarloon komt vrij

Berichtdoor wreker » do 1 sep 2005 10:58

HET SPAARLOON KOMT VRIJ.

Wees op uw hoede voor banken, verzekeringsmaatschappijen en andere niet te vertrouwen bedrijven.
De kans is aanwezig dat ze weer met wazige misleidende producten op de markt komen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
wreker
 
Berichten: 22
Geregistreerd: do 18 aug 2005 0:35

Berichtdoor Lowieke de Vos » do 1 sep 2005 12:35

Bedankt voor de waarschuwing, Wreker. Ik zal nooit en te nimmer meer één of ander product van een bank of verzekeringsmaatschappij accepteren. Met dank aan Dexia!
Gisteren werd ik gebeld door een een maatschappij, ze konden me helpen met het opvullen van het pensioengat. Door maandelijks een bedrag te storten op een beleggingsrekening zou ik op mijn 65e geen financiële problemen meer hebben.
Verzekeringsmaatschappijen en banken hebben blijkbaar nog steeds niets geleerd van de Dexia affaire. Ze proberen ons te blijven bedriegen, het is alleen te hopen de de regering, AFM etc. nu beter oplet dan eind jaren negentig!
Lowieke de Vos
 
Berichten: 7
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:38

Berichtdoor bewijzenteover » do 29 sep 2005 19:37

Ja bewijzen te over. Gisteren 27 september 2005 Sector Kanton, locatie Leeuwarden heb ik de eerste slag gewonnen tegen de oplichters van Aegon. Het "Vermogens Vliegwiel-extra" is een huurovereenkomst. :D Goed nieuws dus voor allen van jullie. Daarbij heb ik de massa's keiharde bewijzen van dwaling en achtergehouden informatie nog niet eens gebruikt. :P Dus ik heb nog het nodige tegen deze boevenbende in het verschiet. WE PAKKEN ZE!!!!!! Ga door met de strijd. :wink: [/b]
bewijzenteover
 

Berichtdoor jll » ma 3 okt 2005 22:38

bewijzenteover,

het vonnis is nog niet gepubliceerd. Kunt u rechtbank Leeuwarden hiertoe verzoeken?
jll
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 23 sep 2005 19:22

Berichtdoor bewijzenteover » ma 3 okt 2005 23:41

jll, het vonnis kan ik inderdaad nog niet vinden in de uitspraken van de rechtbank. Ze worden om de zoveel tijd in een keer gepubliceerd. Ik heb het wel al schriftelijk thuis. Ik zou mijn advocaat moeten vragen of en wanneer dit gepubliceerd wordt. Hoe dan ook, zodra ik het vind of weet wanneer het gepubliceerd wordt geef ik dit onmiddelijk door aan PAL.

Groeten, en succes, Jac.
bewijzenteover
 


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron