OPROEP VOOR 2NOVEMBER AMSTERDAM RECHTER STRENGERS!

OPROEP VOOR 2NOVEMBER AMSTERDAM RECHTER STRENGERS!

Berichtdoor henk geluk » za 29 okt 2005 23:24

ALLEN DIE 2 NOVEMBER EEN ZAAK HEBBEN TEGEN DEXIA MET RECHTER STRENGERS EVEN MIJN EMAILEN OF PIET KOREMANS.

HET HEEFT WEINIG ZIN NAAR AMSTERDAM AF TE REIZEN OMDAT WE TOCH NIETS MOGEN ZEGGEN.

STRENGERS BLIJFT BIJ ZIJN EERDERE CONCLUSIE!

WIJ MOETEN ALS GROEP GEZAMENLIJK BIJ ELKAAR KOMEN BIJ ONS ADVOCATEN KANTOOR ,EN DAAR ONZE STRATEGIE BEPALEN!

GEZIEN ONTWIKKELINGEN EN UITSPRAKEN AFM EN DSI NOOPT DAT OM ZO WIE ZO IN HOGER BEROEP TE GAAN ,BIJ EEN ANDERE RECHTER!!

VRGR]


HENK GELUK
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Elias » zo 30 okt 2005 2:31

Veel succes mensen. De enige manier kennelijk om die Strengers op zijn bek te laten vallen....

Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor Piet » ma 31 okt 2005 21:44

En "rechter" Strengers (oud advocaat in Utrecht, Bosselaar & Strengers waar Dexia klant van was en is), wat vindt je van deze recente uitspraken:
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 102005.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 102005.htm

En dat noemt zich rechter en krijgt de steun van de Raad voor de Rechtspraak en het Ministerie van Justitie!

Het recht in Nederland is krom!

De meeste rechters in Amsterdam doen (zoals afgesproken) geen uitpraken en wat doet onze wild west rechter Strengers en vriendje van Dexia, juist: zijn eigen zin, belachelijke uitspraken en argumenten die door alle advocaten worden afgewezen en door hen worden bestempeld als volkomen bezijden de realiteit van onze wetgeving!

Maar Strengers en zijn soortgenoten met hun gerechtelijke dwalingen zijn nog niet van ons af!
Blijf je nog betalen aan die boevenbende van Dexia, accepteer je argeloos het geblunder van onze gerechtelijke macht?
NEE!!
Er zijn grenzen en bovenstaande voorbeelden hebben ons die grens doen bereiken.
Wil je weten wat de consequenties zijn van stoppen met betalen aan Dexia Aegon en de andere aanbieders, mail naar info@platformaandelenlease.nl

Hoe lang blijf je je geld weggooien, hoe lang blijf je nog betalen en laat je je geld verdwijnen in de bodemloze put die Dexia heet?
Er zijn grenzen, ook voor jou.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor rjk » di 1 nov 2005 12:21

na lange tijd afwezig te zijn geweest weer aanwezig.
heb jullie beide al gemaild.
gr
RJK
rjk
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di 1 nov 2005 11:59

Berichtdoor marjo » di 1 nov 2005 21:16

sterkte voor allen die morgen tegen Strengers en de zijnen optreden want deze man is het niet waard om rechter te heten want die moesten toch rechtvaardig de wet uitvoeren ik duim voor jullie allemaal .
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

Berichtdoor Janny » wo 2 nov 2005 12:35

Kan men de rechter niet wraken!

verstrengeling van belangen bevorderd de rechtsgang niet

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor joshua » wo 2 nov 2005 21:11

Wie weet het resultaat van de ze zaak bij Strengers

Zijn uitzonderlijk vreemde idee plots een vergelijking naar betaalde rente is net zo krom als het alleen vergelijken van koers resultaten

Dat is per product anders

Bovendien zijn de netto kosten voor de gedupeerde geheel afhankelijk van de fiscale situatie
Het is appels met peren vergelijking als daar een schikking een oplossing moet bieden staat de gedupeerde met het probleem er alleen voor
Wat is nog redelijk in de minne

De bedragen die Dexia voorstelt min of meer in de geest van Duisenberg zijn absoluut niet fair te noemen

Graag hoor wat vandaag bekend is geworden over het WcK beoordelen van de diverse contracten

voor allen heel veel steun en sterkte gewenst

wij hebben het nodig vrees ik

Joshua
Als een rechter denkt dat hij niet objectief kan zijn in een zaak, verschoont hij zich. Is iemand er toch van overtuigd dat een rechter partijdig is, dan kan hij een wrakingverzoek indienen
joshua
 
Berichten: 34
Geregistreerd: ma 10 okt 2005 19:10
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor bewijzenteover » do 3 nov 2005 1:09

Dag Piet,

Is er een mogelijkheid om die zogenaamde dexia-rechter "Strengers" te ontwijken? Zoja, hoe? Moet er via de advocaat een of ander verzoek worden ingediend? Ik denk dat velen onder ons hier mee te maken hebben of kunnen krijgen. Doorgaan tot ik dat gepeupel te pakken krijg doe ik zowiezo, maar als we een onnodig hoger beroep kunnen afwenden is dat meegenomen. :wink:
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor rjk » do 3 nov 2005 11:11

Wie wil weten hoe de zaak is verlopen moet mij maar even mailen
rjk
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di 1 nov 2005 11:59

Berichtdoor empie » do 3 nov 2005 11:37

Overgenomen van de Belgische zender Donna, teletekst financiën.

Dexia Nederland legt naar verwachting half november de Duisenberg-schikking voor de rechtbank in Amsterdam. Dexia vraagt het akkoord verbindend te verklaren voor 75.000 betrokken beleggers.
=========================

Op de Nederlanse zenders wordt hier op dit moment nog niets over gepubliceerd, beetje vreemd RTL 7.

Ook maak ik mij grote zorgen als Strengers hierover mag beslissen :!:
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05

Berichtdoor Piet » do 3 nov 2005 13:31

Bewijzenteover schrijft:
Is er een mogelijkheid om die zogenaamde dexia-rechter "Strengers" te ontwijken?


Was het maar waar!
De enige manier is om een wrakingsverzoek in te dienen en te vragen om een andere rechter.
Een advocaat die een wrakingsverzoek indient, maakt zich niet echt populair binnen zijn eigen kring van advocaten, Orde van Advocaten en de rechters ( vaak oud advocaten).
Je moet dus een heel sterk verhaal hebben om een rechter te wraken.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat een rechter als Strengers gewoon totaal afwijkend oordeelt over hoe om te gaan met huurkoop.
Gen enkele collega houdt er een dergelijke mening op na.
Zelfs de Dexia werkgroep binnen onze echtspraak heeft een totaal andere mening als Strengers, maar daar treks deze cowboy zich niets van aan.

De enige oplossing m.i. zijn uitspraken door het Gerechtshof in Amsterdam, waardoor de onderliggende rechters (dus ook vriendje Strengers) zich wel moeten aansluiten bij deze uitspraken.
Helaas slaagt Dexia er uitstekend in (met hulp van de rechtelijke macht) om de rechtsgang in hoger beroep volledig te frustreren door uitstel op uitstel aan te vragen en te krijgen.
Daarnaast schuift het gerechtshof in Amsterdam (maar ook in Arnhem)uitspraken voor zich uit, keer op keer.
Mijn mening is dat dit geen toeval is en dat onze gerechtelijke macht gemanipuleert wordt door minister Donner in een poging collega Zalm een hand boven het water te houden.

De hele gang rond de Duisenberg bemiddeling en regeling is daar een bewijs van.
De Nederlandsche Bank maakt een bemiddeling bekend, Dexia vraagt om aanhouding van alle rechtszaken en (zonder overleg met de andere pertij!) wordt dit in februari gehonereerd door bijna alle rechters.

Gelukkig zijn wij nog steeds strijdbaar en we laten ons niet weer in de maling nemen.
We gaan gewoon door met procederen, we gaan gewoon door met het dagvaarden van Dexia en de andere aanbieders.
Steeds meer gedupeerden stoppen met betalen aan Dexia en Aegon.
We blijven elkaar steunen en helpen in deze moeilijke tijd.
Maar verdorie, het gaat om ons geld, ons leven en onze toekomst en daar vechten we voor, met z'n allen!!
Vechten tegen het onrecht wat ons is aangedaan.
De schuldigen dienen gestraft te worden en de waarheid in dit aandelenlease schandaal zal boven water komen, koste wat kost.
De rechter zal zich, onafhankelijk zoals een rechter hoort te zijn, hierover moeten uitlaten en niet minister Zalm, Dexia of Leaseverlies!!


Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor marjo » do 3 nov 2005 14:20

bESTE ALLEMAAL

Is het niet mogelijk om de heer strengers via de heer donner uit deze fubctie te laten zetten want hier geldt toch zeker een vorm van belangenverstengeling, dus deze man moetr kiezen of voor ons of voor
dexia andere mogelijkheden zie ik niet mail dit wel door aan de tweede kamer misschien kunnen zij dit wel aankaarten.
Sterkte in de strijd.
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

STRENGERS

Berichtdoor henk geluk » do 3 nov 2005 14:36

aan allemaal,

heb inmiddels een email gestuurd naar de rechtbank amsterdam(voorlichter)
en duidelijk gemaakt dat strengers vreemde uitspraken doet.

ook heb ik verwijzigen gedaan naat borselaar & strengers in utrecht.

deze initialen zijn f.m en p.m

strengers amsterdam initialen zijn f.m.p.m !

dus m.i zijn de advocaten in utrecht zijn zoon(s) dochter(s) !

borselaar & strengers werkt oa voor dexia bank!!


vrgr

henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor marjo » do 3 nov 2005 15:39

Beste Henk Geluk,

Ben blij dat je dit al gedaan hebt ben zelf bezig de kamer te bestoken met mails over deze situatie want het is volgens mij ongeoorleefd om deze praktijken door te zetten.
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

Berichtdoor Piet » do 3 nov 2005 18:06

Hallo Henk Geluk,

Laat je niet in de war brengen met de voorletters van deze man en anderen met de naam Strengers en gelijkende voorletters.
Echter wat ik stelde dat het dezelfde man zou zijn is niet juist.
Daarom is deze tekst aangepast.
Feit is wel dat hij als advocaat werkte bij een kantoor met zijn naam in Utrecht die Dexia als klant heeft.
Sorry dat ik sommigen op het verkeerde been heb gezet.

Groeten,
Piet
Laatst bijgewerkt door Piet op vr 4 nov 2005 10:01, in totaal 2 keer bewerkt.
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Volgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten

cron