Waar blijven de uitspraken!!

Berichtdoor pp » za 22 okt 2005 0:26

Kom op Ilse!!!!!

Ieder rechter verwacht gewoon een goed verweer en niet iets in de trend van "We wisten het gewoon niet". Het is onmogelijk om voor alle gedupeerden een panklare oplossing te geven en ik heb ook eerder al aangegeven dat er wordt gefilterd; wie klaagt er terecht en wie niet?
Daarom niet meteen opgeven en met Piet spreken we weer:
"Samen staan we sterk!!!!!!!!!"
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor bewijzenteover » za 22 okt 2005 22:59

Ja inderdaad pp,
Ilse kom op zeg. Ga nou niet in een hoekje zitten janken. Maar vecht door. Ga een keer lekker uit en drink een glaasje, en ga er weer met flinke vechtlust tegenaan. We kunnen ook nog in hoger beroep, en in cassatie.
We pakken die oplichters hoe dan ook.

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor marjo » ma 24 okt 2005 22:09

beste ilse

las je bericht als we allemaal vrij komen uit deze gevangenis huren we de grootste zaal en geven een knalfeest voor al diegene die het dan voor ons mogelijk hebben gemaakt om dit voor elkaar te krijgen.
Laat je koppie niet hangen ook jij bent een vechter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

Berichtdoor aert0001 » ma 24 okt 2005 23:47

Beste Ilse,

kom op meid, soms zit het mee, soms zit het tegen, maar deze materie kan niet meer tegen vallen,
laat je leiden door je positieve kant, we komen er wel, stapje voor stapje,

T :wink: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Copla » di 25 okt 2005 21:56

Ilse gerechtigheid voor allen die vechten tegen het onrecht. Samen staan we sterk :wink:
Copla
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za 8 okt 2005 19:06

Berichtdoor Piet » ma 31 okt 2005 21:23

En weer een uitspraak en weer niet gepubliceerd op de website van onze "rechtspraak" maar uiteraard wel op de website van PAL.

De rechtbank in Dordrecht veroordeelt Dexia tot het terugbetalen van alle gelden aan een gezin in de eegalease situatie.
"rechter" Strengers in Amsterdam lees even mee!:
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 102005.htm

Hoezo Duisenberg regeling!

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Janneke52 » ma 31 okt 2005 22:37

Ilse waarom heb je al je berichten verwijderd?
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor bewijzenteover » ma 31 okt 2005 23:33

Juist Piet,
Hoezo de Duisenbergregeling. Zoals ik al eerder zij; Géén onderhandeling met bandieten cq oplichters. :x Wie nu nog steeds aan een Duisenbergregeling denkt, die heeft een plank voor zijn kop, en laat zich ook een derde, vierde en vijde keer door dat gepeupel pakken. We pakken die bende voorgoed aan. Ons gestolen geld 100% terug. Met tijd rekken krijgen ze ons niet. Hoe langer het duurt des te vastberadener we worden om ze terug te pakken. :twisted: Wij hebben dit keer de langste adem. :wink:
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » ma 31 okt 2005 23:53

Snel naar;
http://www.dft.nl/forum/
Aegon MOL betrapt.
Dit doet die eikels erg pijn.
:lol: :lol:
Gr, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor woest » di 1 nov 2005 10:45

Goedemorgen allemaal,

Hier wil ik even kwijt, dat ik zonder het te weten ten onrechte heb beweerd, dat Ilse geen ban had. Kennelijk is er wel ingegrepen wat haar postings betreft. Maar even voor de goede orde; ik modereer het forum niet, heb geen autorisaties, maar werd direct aangesproken door Ilse in een posting (die over paternalisme) en heb dan ook direct geantwoord (na eerst navraag te hebben gedaan). Toch nog te snel, zo blijkt; ik wist hier niks van;

Ilse, mijn excuses

vooral omdat er al zo veel aan de hand is, betreur ik het zeer, dat ik ongewild - want verkeerd geïnformeerd - een onwaarheid heb beweerd (die ik zal verwijderen, kan het nog niet vinden),
ik hoop, dat je wilt geloven dat er geen sprake was van opzet en dat je het weer gauw naast je neer kan leggen en gewoon met de andere aandelenlease gedupeerden voor je eigen mening blijft uitkomen

vriendelijke groet van Woest.
Laatst bijgewerkt door woest op di 1 nov 2005 13:09, in totaal 1 keer bewerkt.
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janneke52 » di 1 nov 2005 10:55

Loes je bent te laat!! Ilse heeft afscheid genomen van de fora.
Volgende keer eerst informeren en dan reageren.
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor woest » di 1 nov 2005 11:02

Jammer, Janneke, maar ik ga er van uit, dat dat zinnetje van mij, hoe vervelend ook, niet de (enige) oorzaak hiertoe zal zijn; ik hoop, dat er weer wat zuiverheid komt; hier houd ik ook absoluut niet van,
groeten van Woest

P.S. ik hèb eerst geïnformeerd en heb geantwoord naar wat mij verteld werd
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janneke52 » di 1 nov 2005 11:05

Ik vind alle fora een grote bende worden en lees ook alleen nog maar.
Heb mijn eigen plan al getrokken.
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor Piet » di 1 nov 2005 11:07

Hallo Janneke 52,

Reageren doe je met de kennis die je hebt.
Als je op het verkeerde been bent gezet geef je dus een antwoord wat achteraf niet juist was.
Als je dit toegeeft, na het horen van het juiste verhaal, dan heb je gedaan wat in je vermogen ligt.
Het hoeft allemaal ook niet dramatischer te worden gemaakt als het is.
Ook ik was niet op de hoogte van bepaalde misverstanden tussen een paar mensen.
Ik heb ook een aanvulling geplaatst en daarmee is de kous af en gaan we verder met het dagelijkse werk, hoe kunnen we aandelenlease gedupeeren helpen met hun problemen met de aanbieders.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor ad snoeren » di 1 nov 2005 11:56

Woest

Ik spreek Ilse regelmatig en zal in ieder geval je bericht aan haar doorgeven.

Het tros radar forum is verschrikkelijk aan het verworden.
Ik zal me daar ook niet meer vertonen, omdat er enkele figuren zijn die mij daar keer op keer op een afschuwelijke manier wegzetten.
Moet me nog wel iets van het hart.

Piet heeft daar een posting geopend over het verwijderen van postings. daar. Indirect ging mij dat ook aan, en heb daarom Piet verzocht deze te verwijderen. Omdat hierin de indruk wordt gewekt dat ik iemand valselijk beschuldig.
Ik beschuldigde niemand valselijk, en heb met reden ernstige twijfels over de bewuste posting, waar ik hier niet en nooit meer op in zal gaan.
Maar nogmaals Piet aan jouw het verzoek hem weg te halen.
Ik wil van deze hele afaire verder verschoond blijven, en op deze manier blijft alles verwarrend!!

Groeten Ad
ad snoeren
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 158 gasten