DSB blijft misleiden

Berichtdoor monique71 » zo 19 apr 2009 18:05

Wat ik weet van na de uitzending is dat de dossiers naar de DSB zouden worden gebacht. Het is net een week na de uitzending.

Wat ik ook weet is dat deze week de gesprekken zijn :shock:
monique71

Berichtdoor Piet » zo 19 apr 2009 23:44

DSB blundert keer op keer in hun gehaaste verklaringen om maar te ontkennen wat de feiten zijn.
Niet alleen Klaas Wilting, maar ook Hans van Goor doen dit openbaar en dat maakt hun erg kwetsbaar en ongeloofwaardig.
Zelfs in een zogenaamd ” interview” filmpje tussen deze 2 DSB’ers lijkt het er op dat zij het toch zo goed voor hebben met hun klanten en de realiteit die door honderden van hun slachtoffers wordt aangedragen maar onzin vinden en verzinsels van anderen.
Wilting en van Goor weten donders goed dat er komende woensdag een gesprek plaats vind en een aantal dossiers wordt besproken, maar toch zeggen zij dit zij nog steeds niets binnen hebben. Dit is zo manipulerend en het verdraaien van feiten dat dit soort gesprekken dan eigenlijk al bij voorbaat tot mislukken zijn gedoemd.
Ook weten zij dat dit slechts het topje van de ijsberg is.
Al eerder heeft DSB in TV programma’s aangegeven wel “mogelijkheden te zien en tot oplossingen te komen met de klanten” maar achteraf is dit allemaal een grote plons geworden.
De aangeboden “schikkingen” waren keer op keer ondermaats.
DSB leert dus blijkbaar niets van de ontwikkelingen die gaande zijn en dat fouten die door DSB zijn gemaakt in het verleden geen garantie geven voor een compensatie hiervan in de toekomst.
Dus zullen de advocaten, media, politiek en de gedupeerden zich hierover moeten buigen.

Wat de waarheid is wordt aangedragen door de gedupeerden zelf en niet door voorgeprogrammeerde figuren van DSB die alleen in het belang van hun eigen opdrachtgever en voor hun eigen belang praten, de klant is slechts een melkkoe en alleen de opbrengst telt.

De realiteit zal het echter winnen van de fantasie en DSB zal dit ervaren.
De consument en klant is het zat om belazerd te worden en DSB zal dit merken.

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor monique71 » ma 20 apr 2009 9:18

Bedankt voor je toelichting Piet.Ik weet namelijk zelf niet wat ik wel en niet kan plaatsen. Ik hoop dat deze DSB perikelen nu snel worden opgelost. En weer normaal verder kunnen leven. Maar als ik jou bericht lees mag ik blij zijn en hopen dat de DSB wel met een oplossing gaat komen. Wij nemen namelijk geen genoegen met een FOOI en als het moet gaan we naar de rechtbank.

De titel van het filmpje is : List en Bedrog
monique71

Berichtdoor Piet » ma 20 apr 2009 14:11

Vanavond in Pauw en Witteman op Ned 1 om 23.05 uur o.a. AZ voorzitter Scheringa

Gaat Scheringa nu eerlijk vertellen waar hij het geld vandaan heeft gehaald om AZ kampioen mee te maken?
Gaat hij vertellen dat hij al jaren op misleidende manier contracten en polissen verstrekt en geld afhandig maakt van vele consumenten die vertrouwden op de eerlijke blik en vriendelijke lach van deze “suikeroom” ?
Of verteld hij dat er niets aan de hand is zoals ook in het filmpje te zien is op de website van DSB waarin 2 medewerkers elkaar interviewen.

Of is er wel wat aan de hand en is de slogan van de vele DSB gedupeerden terecht: AZ kampioen dankzij mijn poen.

Worden er dit keer kritische vragen gesteld of wordt het weer één groot reclameblok voor DSB?
Wil je Pauw en Witteman helpen met het stellen van kritische vragen, ga dan naar:
http://pauwenwitteman.vara.nl/Contact.105.0.html

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Riet » ma 20 apr 2009 14:40

Ik heb bericht gestuurd naar P&W.
Als iedereeen dit nu doet?
Riet
Riet

Berichtdoor snake25 » ma 20 apr 2009 17:14

hoi allemaal, ik ben er ook en kan aardig terug gaan lezen zie ik.

ik heb p&w ook gemailt en ben erg benieuwd naar deze uitzending.

waar ik nog meer benieuwd naar ben is of er uiteindelijk een oplossing of een positieve uitspraak voor iedereen komt, want als je tot aan de grond zit met ook nog kinderen in het spel weet je op een gegeven moment niet meer waar je het moet zoeken
hopelijk komt dit drama tot een beter einde dan dat we er nu voor staan.

denk dat er veel meer mensen in de shit zitten dan dat nu duidelijk is, echter zijn er zoveel mensen die ook niet weten welke stappen er ondernomen moeten worden. door de uitzending van radar had ik zoiets van shit er zijn zoveel mensen die hetzelfde hebben, nu moet ik ook iets ermee, ben nu in afwachting van antwoord op mijn brief en ze hebben nog 2 weken de tijd om reactie te geven. maar hoe dan verder als deze reactie negatief is?????

gr maurice
snake25

Berichtdoor Riet » ma 20 apr 2009 17:29

Welkom Maurice! :D
Hier Riet(mattie)
Ik denk dat je nu wel antwoord krijgt op je vraag van Piet,of van iemand anders die weet hoe of wat!
Vraag anders in een PM aan Piet koremans wat te doen.
Hier te vinden bij contact!
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor snake25 » ma 20 apr 2009 17:32

dank je riet
ik heb inmiddels piet een email gestuurt ook met een aantal dingen.
wordt alleen niet zo vrolijk als ik kijk wanneer dit forum begonnen is en wat er toen al bekend was en dat de dsb er maar vrolijk mee verder gaat pffffffffffffff
snake25

Berichtdoor Riet » ma 20 apr 2009 17:52

Ja, hoe is het mogelijk niet? :cry:
Zolang trekken gedupeerden al aan de bel.
Maar het is ook aan ons om nu eindelijk eens een vuist te maken,netjes vragen werkt niet bij DSB(dat zie je aan dit forum,of bij Radar)
Het blijft maar slepen,ook omdat er veel belangenverstrengeling is.
Als je goed leest word je duidelijk waarom.
En als wij niet massaal hier iets aan doen,dan blijven ze het in de doofpot stoppen(zoals tot nu toe gebeurd is) :x
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor monique71 » ma 20 apr 2009 21:22

En of er een einde aan deze nachtmerrie komt weet niemand.
monique71

Berichtdoor Riet » di 21 apr 2009 0:07

Ik heb weer een e-mail gestuurd aar P&W.
19 klachten?? Waar haalt hij het weg?
Dit is gewoon de gedupeerden schofferen.
Ik vond de vraagstelling van de heren erg zwak.
Hier werd weer een platform gegeven aan suikeroompje Dirk,om zijn leugens te verspreiden.
Riet
Riet

Berichtdoor Piet » di 21 apr 2009 14:25

Scheringa zegt dat internet gebruikers liegen (het FD 4 april) .
Internetgebruikers zijn een andere mening toegedaan, want vertelt Scheringa wel de waarheid?
Scheringa beweert dat er slechts 19 klachten zijn over DSB.
Van Goor zegt zelfs dat er maar 4 klachten zijn.
De gedupeerden zijn van mening dat er meer als 1000 klachten zijn tegen DSB.
Vele DSB gedupeerden hebben in de afgelopen jaren klachten ingediend bij DSB.
Vele daarvan zijn afgewezen.
Vele van deze klachten van DSB gedupeerden zijn binnen gekomen bij de Stichting Platform Aandelen Lease.
In de afgelopen jaren honderden.
De meesten hebben zich aangemeld bij een advocaten/juristen kantoor om een gerechtelijke procedure op te starten tegen DSB.
Het eerste wat z’n kantoor doet is een ingebrekestelling indienen, dus een klacht indienen.
Leaseproces heeft ongeveer 350 DSB klanten.
De stichting Stapelkrediet heeft ongeveer 100 klanten (inmiddels heeft DSB eieren voor haar geld gekozen en is een schikking overeengekomen).
De advocaat mr. Meijer heeft ruim 60 DSB zaken, daarnaast zijn er nog een aantal advocaten die DSB klanten hebben.
Beursklacht heeft ongeveer 200 DSB klanten.
De stichting Hypotheekleed heeft meer dan 250 aangeslotenen.

De AFM is een onderzoek gestart naar DSB omdat er veel klachten zijn.
Voordat je een klacht bij de AFM kunt indienen moet je eerst je klacht indienen bij DSB.
Dus alle klachten die de AFM heeft zijn dus daarvoor ook ingediend bij DSB en afgewezen door DSB.

Maar DSB, bij monde van Scheringa en van Goor, blijven echter volhouden dat er bijna geen klachten zijn.
Dat er in 2008 17 zaken zijn gepubliceerd waarin DSB is veroordeeld wordt even niet genoemd.
Niet alle uitspraken worden gepubliceerd, dus het aantal uitspraken in 2008 ligt veel hoger.
Gisteren nog kreeg PAL 4 niet gepubliceerde uitspraken waarin DSB is veroordeeld.
Deze 4 uitspraken worden z.s.m. op onze website gezet.

In Pauw&Witteman van gisteren 20 april haalt Scheringa uit naar Tros Radar.
De uitzending is hier te zien :
http://pauwenwitteman.vara.nl
Klik op de uitzending van 20 april
Het bewuste stukje begint op 40 minuten en 30 seconden

Dat er meer als 19 klachten zijn is hierboven al aangetoond.
Dat er meer klachten zijn kunnen de DSB gedupeerden ook laten weten door een e-mail te sturen naar de redactie van Radar.
Heb je ook een klacht over je afgesloten contracten bij DSB en heb je deze ingediend bij DSB en is de klacht afgewezen of je hebt nooit meer iets gehoord, laat dit weten via:
radar@tros.nl

Wil je weten of er in jouw situatie verder nog wat aan te doen is, mail naar info@platformaandelenlease.nl

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Riet » di 21 apr 2009 14:53

E-Mail gestuurd naar Radar!
Allemaal sturen AUB
We moeten dit gelieg niet pikken! :evil:
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor Piet » di 21 apr 2009 17:44

DSB slaat terug- we kennen maar vier klagende klanten

Dagblad De Pers reageert op het promo filmpje van DSB op de DSB website
Hier de link naar het artikel:
http://www.depers.nl/economie/301444/DS ... anten.html

Vandaag zijn 4 uitspraken in DSB zaken gepubliceerd op de website van PAL, 2 uit 2008 en 2 recente uit 2009.
Weer 4 klagende klanten minder.
De uitspraken door de rechtbank Alkmaar zijn hier te lezen:
http://www.platformaandelenlease.nl/uit ... 072008.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/uit ... 092008.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/uit ... 2009-1.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/uit ... 012009.htm

Respectievelijk komt 90%, 50 %, 40% en 65 % van de schade voor rekening van DSB.

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor monique71 » di 21 apr 2009 21:45

Wie liegt hier nu eigenlijk?

Dirk S liegt zelf nog harder.

Ik hoop dat de dossiers nu heel snel aankomen. Nu lijkt het erop dat DSB overal zijn gram kan gaan halen.
monique71

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige aanbieders