Keigoed die website,ik ben benieuwd,zie eens wat er allemaal ondernomen word!
Erik heeft hyves,en zijn e-mail adres(is mijn verhaal nog aangekomen Erik?)
En nu blij,ik weet het van die vervelende reacties,maar ik denk dat er echt ook mensen zijn , zo kortzichtig

Ik heb ook P&W een e-mail gestuurd,met daarin mijn teleurstelling!
Voor de uitzending van Radar(met jullie) was er een uitzending waarin DSB als goedkoopste genoemd werd(weten jullie dat?)
Nu wou het geval,ik heb ook wel dingen verkocht op Ebay(voor ome Dirk,jullie weten waarom)De markten gaan ook niet zo goed de laatste jaren,dus na een paar slechte markten moest ik toch wat anders verzinnen.
Bij Ebay ben je international ,,verplicht,,je te laten betalen met Paypal.
Dit is ook een hele grote zwendel troep,ik heb het ondervonden,Maar ik had het in sneltempo door.(Jarenlange studie bij DSB gehad hierin

Ik heb op Radar daar ook over geschreven,en mensen gewaarschuwd.
Dat was opgepikt door Radar,en ik ben benaderd door Wim Vis,Of ik wilde meewerken aan een uitzending over Paypal.
Na de uitzending dat DSB als goedkoopste werd genoemd,heb ik ze laten weten dat ik,ook als gedupeerde van DSB weiger met een programma mee te werken dat twee gezichten heeft,Aan de ene kant voor de gedupeerde opkomen en aan de andere kant mensen weer in de val lokken!
Ik was toen ook knap teleurgesteld in Radar.
Monique ik heb je dat toen niet verteld,omdat ik niet wou dat je onzeker werd.
Ondertussen is dat goedgemaakt. Ik denk ook door alle overweldigende reacties.
Nu blij,ik schrijf ook overal naar toe,Groen Links,SP etc.
En op allerlei sites,en ben erg blij met alle actie die nu word ondernomen,en sta PAL achter jullie!
ps,ik ben geen gedupeerde van Paypal,Zo wijs geworden!!

Ook dit is een grootgraaiers zwendel bende,en ook veel gedupeerden.
Google maar eens op Paypal oplichting(alles wat je ook achter DSB kunt zetten!
Groeten Riet