DSB blijft misleiden

Berichtdoor Riet » za 25 apr 2009 0:16

Hoi Allemaal!
Keigoed die website,ik ben benieuwd,zie eens wat er allemaal ondernomen word!
Erik heeft hyves,en zijn e-mail adres(is mijn verhaal nog aangekomen Erik?)
En nu blij,ik weet het van die vervelende reacties,maar ik denk dat er echt ook mensen zijn , zo kortzichtig :? als ze zelf iets gebeurd dan schreeuwen ze als een mager speenvarken,daar blijf ik me over verwonderen!
Ik heb ook P&W een e-mail gestuurd,met daarin mijn teleurstelling!
Voor de uitzending van Radar(met jullie) was er een uitzending waarin DSB als goedkoopste genoemd werd(weten jullie dat?)

Nu wou het geval,ik heb ook wel dingen verkocht op Ebay(voor ome Dirk,jullie weten waarom)De markten gaan ook niet zo goed de laatste jaren,dus na een paar slechte markten moest ik toch wat anders verzinnen.

Bij Ebay ben je international ,,verplicht,,je te laten betalen met Paypal.
Dit is ook een hele grote zwendel troep,ik heb het ondervonden,Maar ik had het in sneltempo door.(Jarenlange studie bij DSB gehad hierin :wink: )
Ik heb op Radar daar ook over geschreven,en mensen gewaarschuwd.
Dat was opgepikt door Radar,en ik ben benaderd door Wim Vis,Of ik wilde meewerken aan een uitzending over Paypal.

Na de uitzending dat DSB als goedkoopste werd genoemd,heb ik ze laten weten dat ik,ook als gedupeerde van DSB weiger met een programma mee te werken dat twee gezichten heeft,Aan de ene kant voor de gedupeerde opkomen en aan de andere kant mensen weer in de val lokken!
Ik was toen ook knap teleurgesteld in Radar.
Monique ik heb je dat toen niet verteld,omdat ik niet wou dat je onzeker werd.

Ondertussen is dat goedgemaakt. Ik denk ook door alle overweldigende reacties.

Nu blij,ik schrijf ook overal naar toe,Groen Links,SP etc.
En op allerlei sites,en ben erg blij met alle actie die nu word ondernomen,en sta PAL achter jullie!

ps,ik ben geen gedupeerde van Paypal,Zo wijs geworden!! :D
Ook dit is een grootgraaiers zwendel bende,en ook veel gedupeerden.
Google maar eens op Paypal oplichting(alles wat je ook achter DSB kunt zetten!
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor Piet » za 25 apr 2009 11:17

ik schrijf ook overal naar toe,Groen Links,SP etc

De Vaste Kamercommissie van Financien is de commissie die bezig is met o.a. DSB.
Op de website van PAL in Veelgestelde vragen staan alle e-mail adressen van de Kamerleden die in deze commissie zitten.
Ik heb ze hieronder gezet.
Je kunt ze zo dus allemaal een e-mail sturen in één keer.
Kopieer het hele bestand hieronder en plak het in BCC in je e-mail.
Stuur de e-mail naar jezelf en iedereen van de commissie krijgt vanzelf je e-mail.

e.blanksma@tweedekamer.nl; e.cramer@tweedekamer.nl; t.vdijck@tweedekamer.nl; s.gesthuizen@tweedekamer.nl; f.luijben@tweedekamer.nl; m.vos@tweedekamer.nl; B.vdVlies@tweedekamer.nl; S.Blok@tweedekamer.nl; C.Vendrik@tweedekamer.nl; J.tenHoopen@tweedekamer.nl; f.weekers@tweedekamer.nl; A.Gerkens@tweedekamer.nl; F.dNeree@tweedekamer.nl; P.Smeets@tweedekamer.nl; I.Dezentjehamming@tweedekamer.nl; pieter.omtzigt@tweedekamer.nl; E.Irrgang@tweedekamer.nl; S.Buma@tweedekamer.nl; F.dNeree@tweedekamer.nl; f.koserkaya@tweedekamer.nl; p.kalma@tweedekamer.nl; p.heijnen@tweedekamer.nl; p.tang@tweedekamer.nl; brigitte.vdburg@tweedekamer.nl; j.kortenhorst@tweedekamer.nl

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Piet » za 25 apr 2009 22:20

En ook vanavond weer aandacht op TV voor DSB.
In het programma Rondom Tien ging het over de hypotheken en de financiële problemen waarin mensen zitten.
De fam. Koerntjes was te gast en vertelde over de manier waarop zij door DSB in de problemen waren gebracht.
Zij hopen de woning te verkopen voor ruim 170.000 euro maar hebben een schuld bij DSB voor bijna 300.000 euro.
In Rondom Tien vertelde de presentator Cees Grimbergen dat er de hele dag al e-mails binnen kwamen over dit onderwerp.
Heb jij nog geen e-mail gestuurd over jouw ervaringen en ellende bij DSB, het kan nog steeds.
rondom10@ncrv.nl
Je kunt ook naar het forum van Rondom Tien gaan en daar je verhaal vertellen.

Praat mee in het forum!
Deze week: Crisis op de huizenmarkt. Discussieer mee in het forum.
http://rondom10.forums.ncrv.nl/?q=forum ... uizenmarkt

En Scheringa en van Goor blijven met droge ogen volhouden dat er niets aan de hand was.
In Een Vandaag zei Scheringa vanavond nog dat er klachten waren over DSB omdat AZ kampioen was geworden en DSB het zo goed doet oftewel als je dus succesvol bent…..
Scheringa durft zelfs te zeggen over DSB : wij hebben het fantastich voor elkaar.
De uitzending is hier te zien:
http://www.eenvandaag.nl

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Nu Blij » zo 26 apr 2009 11:18

Ik heb veel van de reakties op het forum van rondom 10 gelezen en ga niet niet reageren, de reden hiervoor is dat ik denk dat hier te veel mensen zitten met een te goed inkomen en niet rationeel nadenken over hoe het veel mensen vergaan is.
Wij wonen ook in een huis van rond de 300.000 euro en wij hebben inderdaad een redelijk baan (beide) maar toch weet de DSB het zover te krijgen dat je in de problemen komt door de misleidende acties b.b. de verzkeringen. Wij hadden duidelijk aangegeven bedrag vaste verzekeren maar de papieren krijg je pas een week of 3 na ondertekening dan blijkt het anuitair aflopend te zijn dit krijg je niet te horen bij de notaris of dat je de juiste papieren van te voren krijgt. Ook is alleen de offerte aanvraag getekend en voor de rest niets maar toch zit je er aan vast en wordt er gezegt als men belt " Mevrouw u zit eraan vast en hebt pech" woordelijk. Vervolgens krijg je dan wel te horen dat je er na 5 jaar vanaf kan en dan blijkt dat het ineen keer aan je hypotheek gekoppeld zit, dat wordt dus zomaar even gedaan.
Ik ben het er best mee eens dat de hypotheek aftrek in gradaties mag lopen maar in ons geval heft het allemaal niets met de hypotheek aftrek te maken.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Nu Blij » zo 26 apr 2009 22:55

Hallo mensen,

Ik kan enigzins verheugt vertellen dat www.dsbramp.nl in de lucht is.
Hier staat al veel informatie op, zeer spoedig is ook het forum beschikbaar.
In ieder geval kan men al lezen welke bedrijven onder de DSB vallen en waar men dus geen zaken mee moet doen dan kom je in dezelfde problemen.
Ook de e-mail werkt op contact@dsbramp.nl als u informatie wilt over waar u moet zijn voor de juiste informatie gegeven door mensen met een rechtvaardigheids gevoel en vol verstand.
Zonder oplichtingspraktijken maar eerlijk met elkaar omgaan en handelen.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Piet » ma 27 apr 2009 10:54

Hallo Nu blij,

Veel succes met de website.
Ik hoop dat er veel bezoekers komen en dat de website kan bijdragen om de streken van DSB aan de kaak te stellen en DSB op de knieën te krijgen.

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Piet » ma 27 apr 2009 10:55

Piet-Nu Blij.
Filmpje van DSB gezien?
Op Radar staat de link bij Hoge Hypotheken in een van de laatste reacties.
Om te kotsen.
Wij bestaan nog steeds niet!
Ze hebben maar 4 klachten????
Waaronder die van jullie (Nu Blij) en Monique!
Word het niet hoog tijd,dat we Ome Dirk laten zien dat we er zijn???
Groeten Riet

Waarschijnlijk vond DSB dit zelf ook om te kotsen en het er te dik op lag dat ze met droge ogen stonden te liegen want het filmpje is van de website gehaald.
Het begin is er, nu de rest van DSB nog.

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Piet » ma 27 apr 2009 15:40

Vanavond om 20.30 uur in Radar op Ned 1 o.a.:

Verder in de uitzending: DSB Bank
Vanavond komen we terug op de uitzending van 14 april, waarin we lieten zien dat de hypotheken van DSB vaak onnodig hoog zijn.

Er is in de tussentijd veel gebeurd. Vanavond een update, en antwoord op de vraag hoeveel dossiers daadwerkelijk bij DSB liggen. Zijn het er 19, zoals Dirk Scheringa zei, of zijn het er meer?

Bron : Tros Radar

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor monique71 » ma 27 apr 2009 17:46

Bedankt Piet.......ik zit dus om 20.30 voor de buis en kan je nu al laten weten nog steeds niks te hebben gehoord van DSB.

Meestal denk ik geen nieuws goed nieuws maar met DSB denk ik eerder slecht nieuws.
Ondertussen blijven we braaf betalen......

Het filmpje van de site verwijderd? Ze doen toch niks fout? Of moest Dirk er zelf ook van kotsen?
monique71

Berichtdoor erikzijl » ma 27 apr 2009 18:04

Piet schreef:Vanavond om 20.30 uur in Radar op Ned 1 o.a.:

Verder in de uitzending: DSB Bank
Vanavond komen we terug op de uitzending van 14 april, waarin we lieten zien dat de hypotheken van DSB vaak onnodig hoog zijn.

Er is in de tussentijd veel gebeurd. Vanavond een update, en antwoord op de vraag hoeveel dossiers daadwerkelijk bij DSB liggen. Zijn het er 19, zoals Dirk Scheringa zei, of zijn het er meer?

Bron : Tros Radar

Groeten,
Piet

Ik zal zeker kijken vanavond. Ben benieuwd hoeveel zand DSB ons nu weer in de ogen strooit!

Vr.gr. Erik (gedupeerdenvandsb@gmail.com)
erikzijl

Berichtdoor Nu Blij » ma 27 apr 2009 19:59

Hallo allemaal,

Nou mijn benieuwen wat ze nu weer verzonnen hebben maar ook ik ga kijken naar de firma zwendel en co.
Wat het filmpje betreft ze zullen zelf ook wel ingezien hebben hoe belachelijk ze zich hebben gemaakt.
Als je alleen al nagaat dat er zeker 400 leads binnen gekomen zijn bij Jelle en dat ik ook al een stuk of 15 heb doorgestuurd en wie ben ik nou, ook maar een gedupeerde.
Wij hopen ook dat de website een succes wordt maar wel in de vorm dat we mensen kunnen helpen door de juiste informatie te geven.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Riet » ma 27 apr 2009 21:17

monique71 schreef:Bedankt Piet.......ik zit dus om 20.30 voor de buis en kan je nu al laten weten nog steeds niks te hebben gehoord van DSB.

Meestal denk ik geen nieuws goed nieuws maar met DSB denk ik eerder slecht nieuws.
Ondertussen blijven we braaf betalen......

Het filmpje van de site verwijderd? Ze doen toch niks fout? Of moest Dirk er zelf ook van kotsen?

Hoi Monique,en Nu Blij
Hoe kan dat nu?
DSB heeft Radar toch laten weten dat ze jullie een voorstel hebben gedaan.
Ze zullen dat toch niet liegen???? :roll:
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor monique71 » ma 27 apr 2009 21:41

Mijn voorstel komt zo binnen via de mail......schijnt niet veel voor te stellen maar ik wil dit wel zelf wel even zien en beoordelen.
monique71

Berichtdoor Nu Blij » ma 27 apr 2009 22:32

Hoi Riet,

Dit keer hebben ze inderdaad niet gelogen maar het steld geen klap voor. Belachelijk gewoon dat ze dat durven te bieden de schoften.
Weer blijven de mensen aan de pan hangen ze hebben echt lef hoor.

:twisted: :evil: :x
Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor erikzijl » ma 27 apr 2009 23:12

Nu Blij schreef:Hoi Riet,

Dit keer hebben ze inderdaad niet gelogen maar het steld geen klap voor. Belachelijk gewoon dat ze dat durven te bieden de schoften.
Weer blijven de mensen aan de pan hangen ze hebben echt lef hoor.

:twisted: :evil: :x
Nu Blij

Hoi,

Nou dat belooft weinig goeds voor de andere dossiers. Ik zag vanavond in de Radar uitzending dat mijn naam ook (afgeschermd) op "de lijst" stond die door het beeld liep. Ben benieuwd of ik een dezer dagen ook een voorstel zal ontvangen :?

Erik (gedupeerdenvandsb@gmail.com)
erikzijl

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige aanbieders