In mijn geval tenminste.
Na een miskleun gemaakt te hebben door me begin dit jaar aan te sluiten bij die inmiddels beruchte Stichting LeaseVerlies, had ik vervolgens info ingewonnen bij PAL/Piet Koremans. Want van SLV hoorde en zag je maar niets, om vervolgens tot de ontdekking te komen, dat je voor de 2e keer werd opgelicht, dit weer ten gunste van Dexia.
Van die stap naar PAL heb ik zeker geen spijt.
Na goede overweging van mijn situatie - maar dat was snel bekeken vanwege ook eegaleasesituatie - heb ik zelf een keuze gemaakt uit de door PAL aanbevolen rechtsvertegenwoordigers.
Kosten t/m 1e aanleg 1500,- Euro. incl. BTW. afgezet tegen de verwachting: Inleg terug + rente en restschuld kwijtgescholden. Met daarbij: Stoppen met betalen, na 5 jaar de inleg opgesoupeerd ( door Dexia wel te verstaan ) te hebben en zeker niet nog eens 15 jaar maandelijks te blijven betalen aan een oplichtersproduct dat, gezien de abnormaal hoge startkoers en rente nevernooit uitzicht kon bieden op enig perspectief aan het eind.
Onlangs de dagvaardiging voor Dexia in copie van mijn advocaat ontvangen en na lezing is mijn tevreden gevoel over mijn besluit alleen maar sterker geworden.
De uitspraak kan nu dan wel nog een jaar op zich laten wachten, maar is altijd beter dan blijven betalen aan die maffiabende.
Het is de komende maanden best spannend wat Dexia denkt te gaan doen aan verweer en zo, maar
Wat in het vat zit, verzuurt in ieder geval niet....
Elias.