Op 1 januari 2006 meer informatie over een hyptheekverstrekker die ondanks een A-codering toch hypotheken verstrekt.
Groeten,
Piet
Bij de firma UVECO kan je ook hypotheken afsluiten met BKR is mijn ook gelukt met een goede uitleg kan je hier een goede hypotheek afsluiten.
Ik heb mijn hypotheek bij Westlandhypotheken. Ze gaan een hypotheek zoeken die bij je past.Ik ben wel een Eegaleaser.
De waarde van uw woning is hoger dan alle schulden bij elkaar.
Het benodigde bedrag aan hypotheek is niet meer dan 5 keer het inkomen.
Uiteindelijk kreeg ik een aanbod van het BLG, waavan ik eerst dacht, dat dit wederom door de bank zou worden afgewezen.
Tot mijn grote verbazing en vreugde kreeg ik - mede dankzij de persoonlijke inzet van de directeur Dam van
Adviesgroep Limburg - toch een goed aanbod van de bank. Ultimo december 2005 is de hypotheekacte gepasseerd.
In het rentepercentage is geen extra toeslag opgenomen voor de BKR-registratie aangezien de bank bekend was met de Dexia-problematiek.
Er is dus toch nog hoop op gerechtigheid.
Schrap BKR-registratie eerder
De Consumenten-bond wil dat het Bureau Krediet Registratie (BKR) achterstandscoderingen sneller gaat schrappen. De bond pleit voor verkorting van de termijn van vijf jaar naar twee jaar na het aflossen. Heeft u per abuis een negatieve BKR codering opgelopen en krijgt u nergens een lening of hypotheek? Klik hier voor diverse aanbieders die u wel kunnen helpen http://www.hypotheekmetbkrregistratie.nl/ .
De bond wil ook dat BKR-geregistreerden jaarlijks gratis een overzicht krijgen. Een derde pleidooi betreft het maken van onderscheid in soorten schuld. “Want schuld bij een consumptief of hypothecair kredietverstrekker is een volstrekt andere schuld dan een achterstallige betaling bij een leverancier van producten en diensten.
Hypotheek of lening nodig ondanks BKR? Kijk hier voor aanbieders die u wel kunnen helpen http://www.hypotheekmetbkrregistratie.nl/
BKR
Door het misbruik maken van de bank van het BKR worden er al jaren vele gedupeerden onterecht geregistreerd met een BKR notering.
Vele contracten zijn wettelijk vernietigd of nietigbaar, maar Dexia weigert dit te erkennen en deze onwettige noteringen te verwijderen in afwachting van het vonnis van de rechter in de door de gedupeerde aangespannen rechtszaken.
De financiële middelen en mogelijkheden zijn hierdoor voor velen uitgeput.
Zij krijgen - door de BKR notering - geen hypotheek, lening of iets op afbetaling en worden hierdoor gedwongen om toch in te gaan op de voorstellen van Dexia..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten