Een tijdje terug hebben ze opgebeld met de mededeling of ik wist dat ik een achterstand had en bereid was te betalen. Nee dus. Daarna een brief met de mogelijkheid tot een overbruggingsregeling. Eerst moest de achterstand worden betaald en dan kwam ik in aanmerking voor de Duisenbergregeling.
Als laatste vandaag een aangetekende brief met de mededeling dat mijn betalingsachterstand binnen 5 weken voldaan moest worden. Men verkoopt anders de aandelen. Tevens wijst men fijntjes op de vele bijkomende incasso kosten, extra renteberekening en B.K.R. vermelding en daardoor kom ik niet meer in aanmerking voor de D-regeling!
Al met al pogingen om mensen over de streep te trekken om te betalen en zich zo te conformeren aan de regels zoals D. die wil uitvoeren en opleggen.
Het sturen van een aangetekende brief zie ik zelfs als een soort bedreiging, in de trant van, nu wordt het echt tijd om te betalen anders....
Maar ga je erop in dan is er geen weg meer terug en kun je dansen naar de pijpen van deze

bank. Mensen doe dit niet en zoek je recht via een advokaat.
Houd de moed erin en alvast veel succes.
Groeten,
bluts.