((info uit de nieuwbrief: Ter informatie: er zijn 19 gedupeerden ingegaan op het laatste aanbod, de groepsgrootte is derhalve nu nog 260 gezinnen.)) Er zijn dus weer meer mensen die gezwicht zijn onder de
( tijds) druk, helaas.
Vandaag 14 Feb ontvangen mijn jaaropgave van m´n Pensioen effect gedateerd 23 Jan. Het kost de post tegenwoordig steeds meer moeite om binnen 3 weken te bezorgen.
Hiernaast ontvingen wij ook een overzicht van de verkoop van de aandelen.
Of ik binnen 10 dagen € 15700,- wil betalen, (Inleg bij aangaan v d overeenkomst € 24000,-)
en als ik er niet aan voldoe dan zullen ze de vordering overdragen aan een incassobureau dan wel deurwaarder. Tevens zijn ze verplicht de achterstand te melden bij het bureau krediet registratie.

We staan al geregistreerd bij BKR dus daar maak ik me niet druk meer om, een deurwaarder of incassobureau komen niet verder als de stoep voor en die sta ik nieteens te woord.
Ik krijg steeds meer het idee dat je Dexia maar op één manier kan bestrijden, je moet er gewoon een paar voor hun kop schieten dan kom je in het nieuws, als je geluk hebt en je gijzeld er eerst nog een paar dan ben je gelijk wereld nieuws.
Het lost niets op maar lucht wel op.
Sorry hier spreekt de frustratie die voortkomt uit het gevoel dat we echt in een corrupt kl**** land wonen. We worden door de politiek, rechters en door de banken gewoon aan het lijntje gehouden.
Maar goed, we wachten 21 maart wel weer af als leaseleed weer eens op audiëntie mag met Dexia bij de rechtbank.