Er werd mij vier weken de tijd gegeven om dat document alsnog toe te zenden
onzinng dreigement van Dexia natuurlijk maar het kan verder geen kwaad om het nu reeds document te versturen, straks heb je het immers toch nodig,
Ton
Er werd mij vier weken de tijd gegeven om dat document alsnog toe te zenden
Janny schreef:Echter, vergeet niet dat deze stukken in feite al voorhanden moesten zijn bij het aangaan van het contract/lening! dus dat ze er nu om vragen is voor hen al moeilijk genoeg, en een erkenning dat zij toen fouten hebben gemaakt.( naar mijn beleving tenminste)
Janny
aert0001 schreef:Voorlopig hoeft u nog niets te doen!,
deze week of volgende week krijgt iedereen die bij Holla Poelan procedeert een brief in zijn/haar brievenbus, in deze brief staat precies hoe we het gaan doen
Tn
Piet schreef:Hallo Henk Geluk,
Iedereen die bij Holla Poelman procedeert heeft een brief gekregen van HP waarin staat dat degene die gebruik willen maken van de Opt out regeling en door willen gaan met procederen niets hoeven te doen.
HP zal dan de opt out verklaring sturen naar de notaris en de zaak (weer) op de rol laten zetten.
Procedeer je niet via HP dan moet je zelf de Opt out brief versturen en een kopie daarvan naar je advocaat sturen.
Degene die (nog) niet procedeert maar niet niet onder de Duisenberg regeling wil vallen, dient de Opt out brief te versturen en een kopie te bewaren voor een eventuele rechtszaak.
Degene die geen gebruik maakt van de Opt out regeling wordt m.i.v. 1 augustus verplicht om de Duisenberg regeling te accepteren en verliest ook het recht om nog een procedure tegen Dexia te beginnen.
Groeten,
Piet
Piet schreef:Hallo Henk Geluk,
De contactpersoon voor de groepen bij Holla Poelman is Ton.
Als iemand vragen heeft over zijn of haar procedure dan kan er contact opgenomen worden met Ton, aert0001@planet.nl
Lukt dit niet dan kan het ook via mij, info@platformaandelenlease.nl
Ton en ik hebben goede en directe contacten met elkaar en met Holla Poelman, dus vragen kunnen snel beantwoord worden.
Ton of ik hopen snel te horen van degene die je gesproken hebt.
Groeten,
Piet
Vraagjes aan Ton,
Heeft Holla-Poelman de gezamelijke opt-out brief reeds verzonden?
Waarom duurt dit zo lang?
Wanneer worden de procedures hervat?
bvd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten