Hallo Amos! ik heb een pro deo Advocaat! dus die rekeningen vallen wel mee!
Nee ik heb de afgelopen 3 jaar ook in de klauwen gezeten van het U.W.V en de belastingdienst,dat heb ik geloof ik eerder verteld mischien dat je dat bedoeld?
Dat kwam door het met terug werkende kracht afkeuring voor 100% van mijn man, toen hebben deze 2 instanties er zon puinhoop van gemaakt,ik dacht echt dat ik er gek van werd!
maar dat is nu gelukkig opgelost!
Maar je krijgt het gevoel dat het nooit ophoud!nu zit je steeds meer met deze frustratie!
Ik begrijp ook niet dat de mensen zich zomaar naar de slachtbank laten leiden(jij wel?) ik ben nu eigenlijk tot alles in staat! Waarom pikken de mensen dit?? Zijn we terug in de middeleeuwen,dat we worden uitgezogen door de Elite(landheren) en verder onze kop houden en ploeteren omdat de elite gouden kranen willen in hun jacht van tig miljoen??
En de overheid,nou dat zooitje verwacht ik echt niets van!!! die zitten er zelf in!!
Als wij ons recht zouden halen,komen wij aan hun portomonaie!
Zalm en consorten!
Ze vinden het toch prima dat wij op deze manier worden opgelicht,ze schreeuwen wel wat door elkaar over misleidende reclames etc op tv(al jaren) maar gebeurd er wat???
Nee, ze gaan gewoon door, je kunt niets meer doen zonder constant op je hoede te zijn,en over je schouder te kijken,via telefoon etc,ik ben zelfs aan de telefoon allert als ik word gebeld door die verv callcenters,ik zeg dan altijd dat ik mijn gesprekken opneem,voor je het weet ben je ergens lid van terwijl je uitdrukkelijk zegt dit niet te willen(is mij al gebeurd) en vervolgens heb je een incasso bureau aan je broek(is opgelost,ik heb dit gewonnen) maar alle ergenis en tijd en geld!!!
Dit bedoelde ik ermee dat ik er geen vertrouwen in heb, Als er wat zou moeten gebeuren dan zouden de gedupeerden eens flink van zich moeten laten horen,en niet meer op zon aardige manier!!
Ik wil mijn tentje wel opslaan bij het torentje,en ze daar het leven net zo zuur maken als het voor ons is!!
maar goed,dat zijn mijn hersenspinsels,en ik ben behoorlijk kwaad over dit alles,maar dat zal voor jou niet anders zijn!
Ik hoop dat het voor jou de goede kant op gaat, die woekerpolissen en Dexia je zou er toch ziek van worden!!
Laten we maar genieten van het mooie weer,dat kunnen ze ons lekker niet afpakken,Hoop ik
Groeten Riet