door Strijder » za 1 aug 2009 19:45
Dag Bewijzenteover,
Om te beginnen bied ik eerst mijn excuses aan voor mijn late reactie, de reden dat ik nu pas reageer komt omdat ik vanaf 22 juni 2009 t/m 30 juli 2009 zonder communicatie gezeten heb, het was de bedoeling dat ik op 30 juni 2009 aangesloten zou worden, echter de Kpn had een foutje gemaakt, een verkeerd stekkertje in de Telefooncentrale, zodoende heb ik een maand zonder gezeten, maar gelukkig voor mij ben ik er weer.
Betreft jouw uitleg: Joh ik begrijp je helemaal, het is een grote corrupte rotzooi hierin Nederland, ik loop vaak te mopperen op Nederland, als ik de kans kreeg verliet ik Nederland alinea recta, maar goed ik heb de kans niet gehad en krijg het ook niet, dus blijf ik maar in het land waar ik geboren ben.
In het intekenvel van de W3d wat ik in 2000 ontving stond ook niet dat ik een lening aan ging.
Kleine lettertjes gelezen, maar helemaal niets er over.
Ik weet niet of jij je contract optijd ontving, maar ik ontving mijn ondeugdelijke contract pas eind april 2000, terwijl het contract zelf dateerd van 5 april 2000, waardoor ik geen gebruik kon maken van de 7 dagen annuleringsrecht; colportagewet.
Die lulhannes van een Advocaat genaamd Stratman uit Haarlem, welke sinds 2006 op het kantoor van Meijer werkt, had verklaart bij de Rechter dat ik mijn contract wel optijd ontvangen had met de algemene voorwaarden en bijlages, waardoor mijn beroep op dwaling afgewezen werd.
Dat die Stratman door mij ook aangepakt word is een feit wat waar is.
Weet je bewijzenteover, ik denk weleens dat de wet zuiver en alleen voor het bedrijfsleven is en wij Consumenten maar een nummer zijn.
Jij bent opgelicht, ik ben opgelicht en vele anderen, er word een hand boven hun hoofd gehouden, maar nu zou jij of ik of een andere gedupeerde eens een bedrijf op moeten lichten, mot je eens kijken wat een geheibel een van ons krijgt.
Wij moeten netjes blijven, wij moeten ons aan de wet houden maar een bedrijf mag de boel belazeren.
Weet je, het is dat ik de zaak bij de Hooge Raad enigzins gewonnen heb; ik wist overigens dat de zaak overnieuw gedaan zou worden, maar als ik de zaak verloren had, had ik meteen naar het Europeesche Hof gestapt, nu wacht ik af.
Ik begrijp dat je kwaad bent wegens het feit wat Dexia gedaan heeft, ik ben ook kwaad.
Dexia probeerde mij uit te kopen met 1500 euro, nou Dexia mag met dit bedrag hun reet afvegen, ik neem daar geen genoegen mee.
Dat ik mijn laatste woord nog niet gesproken heb is iets wat duidelijk moge zijn.
Dexia heeft een hele grote vergissing begaan door mij zo te behandelen, ik ben iemand die terugslaat en hard.
Totziens en hou je haaks man en vechten, vechten zullen we.