Kantongerecht Alkmaar

Berichtdoor woest » di 1 nov 2005 11:34

:D :D Ineke VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :D :D

Ik wens je een mooie dag en een prachtig nieuw levensjaar,
Woest
woest

Berichtdoor Leeuwen » vr 4 nov 2005 16:02

Nou en of het een mooie dag is geweest! Ik heb alvast een voorschot op mijn nieuwe banksaldo genomen als ik win van die ..........bank waarvan ik de naam niet meer kan HOREN want dat het gaat gebeuren staat voor mij vast, alleen de datum is nog onbekend. Ja, ik ben altijd een optimiste geweest en dat zal ik ook altijd blijven.
De avond derhalve gevierd met een 12-tal mij dierbare vriendinnen (mannen, rustig maar, ik ben géén lesbienne en heb ook géén hekel aan jullie, integendeel) maar deze avond was voor ons en daar hebben we enorm van genoten, lekker gegeten en gedronken en heerlijk gekletst zoals alleen vrouwen dat kunnen. Het was elke D-euro meer dan waard :lol:

Groet van Ineke
Leeuwen

Berichtdoor marjo » vr 4 nov 2005 18:48

BESTE iNEKE

Van harte gefeliciteerd jij bent nu verlost hoop dat de rest dit binnenkort ook kan zeggen .
marjo
marjo

Berichtdoor Leeuwen » za 5 nov 2005 13:16

Nou Marjo, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar IK BEN NIET VERLOST VAN DIE ROTBANK, laat dat even duidelijk zijn. Onze rechtzaak loopt nog steeds en er is nog geen uitspraak geweest. Wel heb ik inmiddels de respectabele leeftijd van 65 jaar mogen bereiken en daar ging dat stukje over.
Het mooiste kado ontving ik trouwens gisteren via de telefoon. Mijn zoon en schoondochter krijgen hun tweede kindje waar ze lang op hebben gewacht dus de champagnefles is te voorschijn gehaald. Een mooier kado is niet denkbaar.

Groet van Ineke
Leeuwen

Berichtdoor Monument Valley » za 5 nov 2005 17:40

Onze rechtzaak loopt nog steeds en er is nog geen uitspraak geweest. Wel heb ik inmiddels de respectabele leeftijd van 65 jaar mogen bereiken en daar ging dat stukje over.
Het mooiste kado ontving ik trouwens gisteren via de telefoon. Mijn zoon en schoondochter krijgen hun tweede kindje waar ze lang op hebben gewacht dus de champagnefles is te voorschijn gehaald. Een mooier kado is niet denkbaar.

Mevrouw Leeuwen,

Om te beginnen wil ik u vanharte feliciteren met uw verjaring en uiteraard met uw zoon en schoondochter, het is inderdaad een heel mooi kado.
Wat die oplichtersbank betreft: Wat in het vat zit verzuurt niet.
Het is nogeven door de zure appel heen bijten maar het komt tenslotte allemaal goed.
Monument Valley

Berichtdoor Leeuwen » za 5 nov 2005 18:29

Monument Valley, bedankt voor je felicitatie, leuk om die te krijgen van iemand die je niet kent. Ik schrijf met opzet JE omdat ik dat prettig vind en ook graag met mijn naam aangesproken wilt worden, dus ik ben Ineke en schrijf gerust JE i.p.v. het formele U. Ik word al zo vaak aangesproken met U vanwege mijn leeftijd en daar baal ik soms van al begrijp ik het wel. Fijn weekend.

Groet van Ineke :wink:
Leeuwen

Berichtdoor Monument Valley » za 5 nov 2005 20:06

Monument Valley, bedankt voor je felicitatie, leuk om die te krijgen van iemand die je niet kent. Ik schrijf met opzet JE omdat ik dat prettig vind en ook graag met mijn naam aangesproken wilt worden, dus ik ben Ineke en schrijf gerust JE i.p.v. het formele U. Ik word al zo vaak aangesproken met U vanwege mijn leeftijd en daar baal ik soms van al begrijp ik het wel. Fijn weekend.

Groet van Ineke

Geen dank Ineke. Ik begrijp je helemaal, over zo'n kleine 13 jaar ben ik aan de beurd.
Jij ook een prettig weekend.

Groetjes,
Monument Valley

Berichtdoor marjo » za 5 nov 2005 21:46

Beste Ineke,

Sorry voor deze grandioze blunder dit was absoluut niet mijn bedoeling.
Alsnog can harte met 65 jaar en de aanstaande klein(zoon of Dochter).
Blijf alsjeblieft positief we blijven allemaal vechten en hopen voor vele van ons is het eindpunt nog niet aangekomen.
Hoop dat je mijn exuses aanvaard.

Hartelijke groet
marjo
marjo

Berichtdoor Leeuwen » za 5 nov 2005 21:51

Beste Marjo,

Sans rancune. Zo erg was het nou ook weer niet hoor. Ik blunder ook wel eens en dat is helemaal niet erg, alleen menselijk. Ik wens je nog een gezellige zaterdagavond en een mooie zondag.

Ineke
Leeuwen

Berichtdoor Leeuwen » do 24 nov 2005 0:14

Lieve, lieve, lieve mensen,
[b]
Ja, woorden schieten te kort voor wat me vanmiddag is overkomen.[
b]WE HEBBEN GEWONNEN :!: :!: :!:
Om 16.00 uur gebeld met de rechtbank in Alkmaar en een alleraardigst meisje vertelde me dat er vonnis was gewezen en ze was ook zo vriendelijk om de beslissing voor te lezen. Jullie begrijpen dat ik meteen naar de rechtbank ben gereden om het vonnis op te halen want anders had ik het gewoon niet durven geloven.
Even in het kort: Wij hadden die ellendige WinstVerdriedubbelaar; hebben de looptijd van 3 jaar volgemaakt en bleven met een restschuld van 11.068 zitten, die door incassokosten was opgelopen tot € 12.207.- Mijn man had het contract getekend maar ik niet. Ik heb het contract vernietigd (met veel hulp via het forum van Radar, o.a. Sarah Etty en niet te vergeten van onze kanjer PIET KOREMANS). Pas daarna hebben we een advocaat ingeschakeld. Mr.Drs. Erik Oversier te Hoofddorp. Ik heb de laatste tijd nogal gemopperd op hem maar hij heeft het toch maar geflikt :!:
Nu heeft de Kantonrechter beslist dat het contract rechtsgeldig is vernietigd en dat Dexia ALLES TERUG MOET BETALEN en ook voor alle kosten mag opdraaien.
Jullie begrijpen dus wel dat we vanavond een hele beste fles wijn opgedronken hebben (mijn man ligt al uitgeteld in bed). De champagne blijft nog even liggen want er bestaat natuurlijk een levensgroot gevaar dat Dexia dit niet pikt en in Hoger Beroep gaat. In dat geval komen we weer voor kosten te staan. Nou ja, we zien wel. Voorlopig zijn we heel erg blij met deze uitslag en ik hoop echt dat deze uitspraak een hart onder de riem mag steken van iedereen die nog niet weet waar ie aan toe is. Dit geeft toch weer hoop nietwaar? Ik ga morgen Het Noord Hollands Dagblad mailen of zij er aandacht aan willen schenken want er moeten nog veel mensen bereikt worden die misschien overwegen om van die Duisenberg-regeling gebruik te gaan maken. Hieruit blijkt toch wel dat het zeer de moeite loont om door te procederen. Wij hebben er heel lang op moeten wachten maar ons geduld is nu beloond.

Hartelijke groet van Piet en Ineke van Leeuwen uit Egmond a/d Hoef[/b][/b]
Leeuwen

Berichtdoor pewi » do 24 nov 2005 0:26

Heel, heel hartelijk gefeliciteerd.
Geniet er maar van.
Vrgr pewi.
pewi

Berichtdoor marjo » do 24 nov 2005 0:27

beste Piet en Ineke van Leeuwen,

Van harte met dit prachtige bericht hoop voor jullie dat dezia niet in beroep gaat en dat jullie over een paar weken al het geld terug hebben wat je er in hebt gestoken slaap voor het eerst sinds tijden weer goed en voor morgen gezond weer op
marjo
marjo

Berichtdoor anneke » do 24 nov 2005 0:31

beste leeuwen,

allereerst van harte gefeliciteerd, wij nemen er ook een op jullie succes!

Denk je eraan dit ook te melden op het tros radar forum, zal veel mensen
weer wat steviger in hun schoenen doen staan!

Groeten,
Anneke :lol: :lol:
anneke

Berichtdoor Drareg » do 24 nov 2005 0:34

Zie je hoe snel de tijd voorbij gaat, Leeuwtje!!!
Zo ben je jarig en zo ben je alweer jarig.........

Gefeliciteerd, geniet nog met volle teugen! :lol:

Drareg.
Drareg

Berichtdoor Leeuwen » do 24 nov 2005 1:12

Bedankt lieve allemaal voor jullie goede wensen. Ik heb zoveel adrenaline in mijn bloed dat er van slapen voorlopig niet veel zal komen. Piet ligt al heerlijk te ronken maar dat komt door de wijn. Ik weet niet wat me overkomt de laatste weken. Eerst het bericht dat er een kleinkind op komst is; dan de komst van onze Jack Russellpup Bo (waar ik mijn Piet wekenlang om gesmeekt, zeg maar om gezeurd heb) en als klap op de vuurpijl dit geweldig mooie vonnis. Het kan niet op.
Ga zo toch maar proberen te slapen want morgen is weer een drukke dag want iedereen moet het weten.
Groet van Ineke en voor straks welterusten allemaal :P
Leeuwen

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia