Hoi Allemaal ik ben de gene die Donderdag te zien zal zijn in HART VAN NEDERLAND OM 19.00
Hier even wat duidelijk omtrend zoals ik op de vorige pagina las Dat WIJ MET 5 WEKEN OP STRAAT STAAN!
DIT HEFT TE MAKEN MET DE VEROORZAKER DSB!
Onze maandlasten waren vanaf het begin te hoog en werden steeds hoger wij hebben/moesten als wij hulp wilden van de schuldhulpverlening van de gemeente ons huis verkopen zo gezegd zo gedaan in deze tijd ver boven onze verwachting met 2,5 mnd het huis al verkocht ! heel fijn aan de ene kant zodat wij geen executieverkoop hadden maar gewoon onze goede eerste hypotheekverstrekker det volledige bedrag konden betalen zodat wij niet met nog meer schulden blijven zitten de DSB is al ruim voldoende! om 36 maanden de schuldsarneering in te moeten .
Het probleem is alleen de gemeente had beloofd te helpen met een huurwoning maar nu het zo ver is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en staan wij dus met 5 weken inprinciepe op straat !
Ik Weet het dus niet meer en heb besloten om v.a woensdag gezellig me dochters en me zoons te laten spelen in de centraale hal van de gemeente tot ze gek van me worden en me onder dwang een woning aanbieden lekker koffie mee en een grote tas met speelgoed dat veel herrie maakt kijken of ze me nogsteeds laten zitten !
bij deze ga nu weer verder met de gemeente lastig vallen met telefoontjes
Beste allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes !