DSB blijft misleiden

Berichtdoor Mamavan4 » ma 11 mei 2009 14:54

Hoi Allemaal ik ben de gene die Donderdag te zien zal zijn in HART VAN NEDERLAND OM 19.00

Hier even wat duidelijk omtrend zoals ik op de vorige pagina las Dat WIJ MET 5 WEKEN OP STRAAT STAAN!

DIT HEFT TE MAKEN MET DE VEROORZAKER DSB!
Onze maandlasten waren vanaf het begin te hoog en werden steeds hoger wij hebben/moesten als wij hulp wilden van de schuldhulpverlening van de gemeente ons huis verkopen zo gezegd zo gedaan in deze tijd ver boven onze verwachting met 2,5 mnd het huis al verkocht ! heel fijn aan de ene kant zodat wij geen executieverkoop hadden maar gewoon onze goede eerste hypotheekverstrekker det volledige bedrag konden betalen zodat wij niet met nog meer schulden blijven zitten de DSB is al ruim voldoende! om 36 maanden de schuldsarneering in te moeten .
Het probleem is alleen de gemeente had beloofd te helpen met een huurwoning maar nu het zo ver is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en staan wij dus met 5 weken inprinciepe op straat !
Ik Weet het dus niet meer en heb besloten om v.a woensdag gezellig me dochters en me zoons te laten spelen in de centraale hal van de gemeente tot ze gek van me worden en me onder dwang een woning aanbieden lekker koffie mee en een grote tas met speelgoed dat veel herrie maakt kijken of ze me nogsteeds laten zitten !
bij deze ga nu weer verder met de gemeente lastig vallen met telefoontjes

Beste allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes !
DSB GEDUPEERDE!
Mamavan4

Berichtdoor Nu Blij » ma 11 mei 2009 20:18

Riet,

Jammer dat je niet kan komen we hopen wel dat er toch nog wel veel inschrijvingen zullen komen want met 10 man heft het geen zin he. Er zijn zoveel gedupeerden en wij hebben een locatie gevonden waar al gauw zo een 200 man in kunnen.
Zo zie je maar er zijn toch nog mensen die doen wat ze zeggen.

Ja, het is toch echt een zielig mannetje die Scheringa hij geeft morgen pas antwoord aan Hart van Nederland natuurlijk weer om te de boel te vertragen.

Mamavan4 ik ben al trots op je en ik denk nog vele met mij.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Nu Blij » ma 11 mei 2009 20:24

xxx
Laatst bijgewerkt door Nu Blij op ma 11 mei 2009 21:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Nu Blij

Berichtdoor Riet » ma 11 mei 2009 20:33

Nu Blij.
Ja..ik vind het ook heel jammer..ik was anders zeker van de partij geweest.
Maar ik zit niet(door Scheringa)in een financiële positie dat ik mijn vakantie kan omzetten.

Ik hoop ook dat er veel zich aanmelden..hoewel ik vaak van Piet heb gehoord dat dat juist een probleem is.
Schaamte? angst? of dat sommigen gewoon er van uitgaan..dat doen zij wel?
Maar het schijnt moeilijk te zijn, mensen van de luie bank en in actie te krijgen.
Ik begrijp dat niet? wil je levenslang overgeleverd zijn aan Scheringa en consorten?

En ja..ik denk dat dit weer een actie was van Scheringa om de zaak naar zijn hand te zetten.
Zijn geldslaafjes ontglippen hem.en die wil hij kost wat kost in zijn klem houden.
Ik begrijp ook niet dat de gedupeerden niet zo boos worden..dat wij hem gezamelijk keihard afstraffen(frustrerend vind ik dat)

Afstraffen geweldloos bedoel ik.
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor Riet » ma 11 mei 2009 20:40

Nu Blij
Is dit geen oud bericht? van okt 2008?
Ik heb dat toen ook al bericht.
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor Mamavan4 » ma 11 mei 2009 20:55

Hoi wij zijn 7 juni van de partij oppas geregeld en een auto van een vriendin (hebben wij niet meer door je weet wel )
Mensen welterusten ik ga nu naare bed moet om 1.15 weer uit bed en om 2.00 beginnen
DSB GEDUPEERDE!
Mamavan4

Berichtdoor Nu Blij » ma 11 mei 2009 21:00

Tot nu toe 2 aanmeldingen het moeten er echt meer worden met 10 man kunnen we niets he. En als je op al die forums leest hoeveel gedupeerden. Mensen kom van die bank af en vecht voor je recht en vrijheid. Met op je bank te blijven zitten bereik je niet en alleen maar klagen op de forums. Het wordt tijd een vuist te maken.
Er zijn nu mensen die de daad bij het woord voegen en laten jullie ze nu vallen zij staan voor jullie klaar.
Als zij zouden zijn zoals de meesten dan zouden zij denken " wij zijn er vanaf dus het zal ons een biet zijn, laat die anderen maar" maar zo zijn ze niet ze gaan door ondanks dat zij niets meer met de DSB hebben en maken zich hard voor ons.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor monique71 » di 12 mei 2009 9:07

Gister avond had ik bezoek van een plaatsgenoot. Precies hetzelfde verhaal als ons. Ook een top hypotheek en dezelfde shit.

Ik heb hem op DSB ramp gewezen en op de meeting. Hij zou zich ook aanmelden en komen. Wij komen ook. Moet alleen nog even het lijstje invullen. Moest namelijk eerst oppas voor mijn kids regelen.

Misschien ook even op tros radar vermelden dat er een meeting is?
monique71

Berichtdoor monique71 » di 12 mei 2009 20:51

Kom op allemaal even opgeven voor de meeting van 7 juni.......we laten DSBRAMP niet vallen en we zitten tenslote in hetzelfde schuitje!!!!!! We hoeven ons nergens voor te schamen

Ik heb me net opgegeven en heb net contact gehad met een heel lief vriendinnetje en die komt ook....
monique71

Berichtdoor monique71 » do 14 mei 2009 10:25

Vanavond 19.00 SBS 6

Verhaal van een gezin met 4 kinderen in de probelemen door de DSB

Niet vergeten te kijken

Mamma van 4 heel veel succes en ik hoop dat er heel veel reacties op gaan komen
monique71

Berichtdoor Piet » vr 15 mei 2009 22:21

De uitzending van Hart van Nederland over de praktijken van DSB is hier te zien:
http://www.hartvannederland.nl/item/225 ... tijken_DSB

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Piet » za 16 mei 2009 14:55

Ook het NRC Handelsblad en Erica Verdegaal is het niet ontgaan wat de werkelijke aard is van DSB en suikeroompje Scheringa.
Lees hier het artikel Wolf zoekt schaapskleren wat vandaag in het NRC Handelsblad staat:

http://www.nrcnext.nl/geld-en-werk/2009 ... apskleren/

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor monique71 » ma 18 mei 2009 14:06

Frank de Grave stapt op bij DSB

Die verlaat alvast het zinkende schip :D
monique71

Berichtdoor Mamavan4 » ma 18 mei 2009 16:42

Men kent het gezegde als er 1 schaap over de dam is volgen er meer !
Nou maar dan wel de hele dsb bank ten onder !

Mensen meld je aan op de gedupeerde bijeenkomst op 7 juni
www.dsbramp.nl
Samen brengen we alle schaapjes over de dam
DSB GEDUPEERDE!
Mamavan4

Berichtdoor Nu Blij » ma 18 mei 2009 20:44

Zal dit de eerste van velen zijn, dan houdt dirkie geld over om de gedupeerden terug te betalen wat dirkie gestolen heeft.
Dat zou toch mooi zijn he!
Zo'n directeurtje kost toch heel wat geld als je dat op jaarbasis gaat rekenen dan is dat weer een meevaller van 3 a 4 x modaal.
Nu Blij

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige aanbieders